ellasliv

Alla inlägg under januari 2011

Av Ella Olofsson - 9 januari 2011 17:15

Tja bloggen, louise sov här inatt somna typ kl 6 halv sju på morgonen vaknade typ 2 ;d

Hahah louise ville typ sova redan vid 3 men jag ville nt för det kändes som att the grudge kolla på mig eftersom vi kolla på den haha vi kollade björnbröder också (;

Hahah vid typ 6 gick vi o la oss men jag kunde inte somna o lollo låg fan o snarka ;s

haha ne men vi snacka lite om lite saker behöver nt ta upp om vad hihi ;d

men iaf sitter här med louise, zanna och amanda louise ska snart hem.

Men de sitter och sjunger hahah och zanna har fan bränt ner min byro -.-

Störd asså xd

men vi ska snart möta becca eller tror det iaf   

Men bloggar senare pusshej   

  

Av Ella Olofsson - 8 januari 2011 22:38

heej  alla :)

Ella bara klagar på sin nya hårfärg :) 

haha men den e faktiskt rätt fin bara rätt mörk :)

men endå idag har jag o ella träffat Amanda o Becca :)

vi här även träffat ngra andra lite pinsamt skit samma :) §

haha i alla fall i morrn ska ella o jag träffa amanda o Becca igen :)

nu ska vi göra ngt :)

i alla fall så ska jag även sova hos henne :D 

LATER !

I´M OUT PEACE 

  

Av Ella Olofsson - 8 januari 2011 17:33

Ångrar mig redan..


Amanda står bakom mig och färgar håret på mig.

Mörk mörk brunt (;

Haha kommer nt bli bra saknar redan min gammla hårfärg faktiskt ;o

Haha men bara att färga om annars nu går det inte att ångra sig (;

men man får hoppas de blir bra kommer nog bild senare   

Men iaf de vart typ svart -.- 

haha och amanda är nt bra på att färga hon har missat typ as mycket och färgen är slut man ba okej  xd

haha men nu ska jag skölja ur färgen säg hej te mitt nya hår (;

Av Ella Olofsson - 8 januari 2011 01:21

Tja bloggen, haha har skaffat ngn sajt man gör om bilder typ och headrar te bloggar o så jag kan ju säga såhär jag fattar den men alla bilder förutom dom jag vill ha kommer in -.-

Jag lovar alla förutom de jag vill ha störd sajt assu   

Haha men Louise får ta o hjälpa mig iaf även om hon säger hela tiden ella är jobbig hon får göra en själv tänker nt hjälpa henne xd

haha men hon får ta o hjälpa mig iaf även om hon inte vill eller nt(;

Men aja ser ngn cepe film på fyran nu orkar nt byta och kontroll saken är borta allt är ju borta xd 

Jag är iaf rädd "fortfarande" jag hatar seriöst skräck filmer de gör ju så jag knappt vågar vara uppe själv o speciellt nt när de är mörkt kan jag ju säga känns som ngn iaktar en o typ ska skrämma en när som ;o

Usch på sånna filmer !

Träffade ju mikaela en stund idag vi typ glodde bara film och typ va ute o så träffa amanda o becca var tvungen att snacka med dom (;

Nej nu känns de så igen känns som ngn tar i håret på mig och får kalla känslor i kroppen ingen skön känsla ;s

Vänta tänkt om det faktiskt är ngn som står bakom och tar i håret på mig måste bara kolla ;o

Huh, hatar att vara ensam uppe när alla gått o lagt sig usch på det asså!

Lite långt inlägg nu kanske får ta och avsluta det här snart efter att jag bara gått o kollat om de e pappa som snarkar eller the grudge låter fan lika dant ;ooo

Aja ska se klart filmen nu och hoppas den får mig på andra tankar hare gött (y 


  

Av Ella Olofsson - 7 januari 2011 19:58

tja bloggen sitter här med Mikaela är typ as rädd ;o

huh, vi kollar typ the grudge haha den e seriöst läskig första gången ju ;

haha jag är typ den första som tycker den är läskig men när folk berättat den för mig så blir man faktiskt rädd ;s

Haha men vi har högtalare typ i ett hörn och jag sitter vid de hörnet typ o de känns som ngn sitter bakom mig och tar i mitt hår riktigt läbbigt..

Haha jah har iaf köpt en ny affich idag på Louise ;d

Haaha ne bara skoja på den snyggaste behöver nt säga vem ;d

Men nu ska vi kolla klart den läakiga filmen o sen vet jag nt   


      

snyggast ju ! §

Av Ella Olofsson - 6 januari 2011 20:02

Mamma har gått med på att färga håret så kommer  bilder på olika hårfärger nu ;d §

Ni kan igga facet så är de ett + (;


1.

  


2.


  


3.


  

4.


  


5.


  

Så nu tycker jag att ni kan komentera ;d 

Haha vet att nu nt kommer de men gör det iaf (;



Av Ella Olofsson - 6 januari 2011 19:33

Tja bloggen   

Har nt gjort ett skit idag..

haha vaknade kl 2 typ av att mamma satt på tvätt maskinen -.-

sen har jag nt gjort något typ har segat hela dan.

nt ens tagit på mig kläder en så orkar nt göra det heller   

haha, har fått lite småproblem haha nej jag bara skoja men endån   

Det e iaf nt roligt   

Men ska ladda ner ngn bra film nu, blir att kolla klart den sen  ngt annat har iaf beställt lite kläder nu, vart lite bieber kläder också   

De e ju bra (;

Eller det tycker i alla fall jag (;

Men nu ska det bli film och popcorn eller ska jag ta dipp i stället haha nej det får ta och bli popcorn    haha louise mupp där va passar henne perfect !


  

Av Ella Olofsson - 5 januari 2011 23:15

Tja bloggen ;d

Träffade Amanda, Becca, Kevin  och danne en stund förut kom nt hem för så länge sen är ju nt sjuk längre har bara lite hosta ibland ;d

Haha men jag har smittat mamma och pappa ifall de är kul o veta   

Men iaf har tänkt att färga håret iaf becca ska hjälpa mig får nt för mamma men de skiter jag i sån är jag ;d

Fast vet nt vilken färg en men amanda och dom tycker att jag ska ha mörkare fast jag vene om jag skulle passa i de och vissa säger att jag skulle passa i ljusare som jag hade innan jag försökte slinga blonda slingor fast de vart bruna hade ju ganska ljust innan de   

Haha amanda o vi kollade ju på film förut och anledningen till att jag skiver det är för att jag såg denna smilisen    haha de gjorde så i filmen ((;

Haha enligt mig o amanda så är det Becca (y)

Juste jag såg justin förut på femman om ni ville veta han kom två gånger o han skrämde mig ;o

Haha ne men amanda och vi var uppe och kolla efter filmer på övervåningen  och sen när vi gick ner så sa amanda ella kolla your lover e på tv och då kolla jag och justin bah buuh jag ba aaah och ba skrev blev as rädd ju   

haha men nu ska jag hitta på ngt vill nt att inlägget blir för långt xd

Så byyye (y)


  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards