ellasliv

Alla inlägg under december 2010

Av Ella Olofsson - 31 december 2010 21:07

Tja!

Jag har deltagit i en tävling där man kan vinna justin saker (:

Och som alla vet så älskar ju jag liksom han !


Bloggen heter :    www.justindrewbieber.blogg.se


Jag tycker att alla ska följa hennes blogg och även deltaga i tävlingen ! <3


Hoppas alla får ett bra nyår !   

Av Ella Olofsson - 31 december 2010 18:16

Tja, bloggen   

Sista dagen på 2010 ju, haha hoppas 2011 blir ett bättre och roligare år en detta ;d

Blir nt att fira nyår med julia har gått och blivit sjuk -.-   

Cepe asså xd

Men iaf Börjar bli bättre nu och imorn får jag väll hitta på något kul att göra det är ju liksom första dagen på året ju ;dd

haha men pallar nt skriva glor film   

Gott nytt år iaf   

Av Ella Olofsson - 30 december 2010 21:32

Tja, kom nyss efter en dampig dag tsm med louise och hanna (:

Kul vare vi typ dampa o lite louise tog även hål i örat o sen drog vi te mejeriet (:

Imorn blire kanske hanna en stund innan julia kommer ska bli bäst at fira nyår med henne igen   

Hahah hon är justin bieber nörd precis som ja   

har glömt o säga att några av justins nya låtar läckt ut men har bara hört två en så länge vidio klipp kommer i slutet (:

Alla vet ju redan att jag älskar justin så ska inte näna det igen hehe ;d

Assu det finns typ aldrig ngt intresant att skriva om ;s

Haha jag tycker ni kan hjälpa mig att komma på vad man kan skriva om för jag vet ju liksom nt ?

Hahah juate fick en ny kamera i förrgår min andra gick sönder hehe fick ju en i julklapp haha efter sex timmar varen sönder så fick en ny tack mamma och pappa (:

Det är nt säkert att jag får åka på konsert men man får ju hoppas assu justin bieber konsert i antingen tyskland eller i danmark men om jag vill kanske jag kan åka te danmark de beror på för mamma har ju sin bästavän som bor i malmö då sa mamma att vi kan bo hos henne sen ta tåget över te danmark gå på konserten och sen åka tbx och sova hos Beata ;d

Haha man kan ju alltid hoppas men nu ska jag glo tv en stund kommer kanske ett till inlägg ikväll (;

Av Ella Olofsson - 30 december 2010 10:51

Tja, har inte haft tid i blogga något igår.

Träffade ju julia igår vi va på stan  köpte navelpercing eftersom de andra har gått sönder o är borta xd

Tog även ett hål i örat så har 4 hål sammanlagt om man räknar båda xd

Men iaf, iadg ska jag hare bäst ska träffa Hanna gmn som jag nt träffat på as länge.

Men Dumle och nadia kanske ska vara med också ;D

Haha juste jag är as sur nu för om man nt köper justin biljetter innan nyår så gåre inte och köpa dom mer och det kommer vi ju säkert nt att göra så nu är jag sur ! xd


         

Av Ella Olofsson - 28 december 2010 22:03

tja, blir ett snabbt inlägg, kollar film (;

Idag varte iaf Nadia O Alva (;

Kul som vanligt alltid kul mer er tjejer ;*

Imorn blire Julia som ja inte träfat sen sommras eller kanske förra nyåret blir att fira nyår med henne i år igen som förra året (:

Kul som fan skare bli ;*

Men nu pallar jag nt skriva mer Puussheeej §


     

Av Ella Olofsson - 26 december 2010 19:22

Tja bloggen, kom nyss hem efter en stört kul dag med fellan   

Haha fast vi ska snart ses igen ska på bio "Narnia"

Haha känner mig bäst o inte har sätt ngn annan av narnia men aja   

Ska börja göra iårdning mig nu så får vi se vad man hittar på sen annars drar jag väll upp te fellan (:

haha, vi gjorde bort oss idag föresten xd 

Haha men de äe ju ingen nyhet gör ju alltid de som alla säger   


     


  

Av Ella Olofsson - 26 december 2010 00:29

Tja, kom nyss hem efter att ha träffat amanda o becca o sen fellan en stund på kvällen   

Haha vi har haft sjukt mycket cepe eller iaf jag o fellan,

hhah men nu ska jag glo tv o finns inte ngt att blogga om så ni får nöja eer med detta inlägget   


        

  

Av Ella Olofsson - 25 december 2010 09:48

Tja blogge, vaknade nyss.

Är inte precis på bästa humör, har vart tjurig sen igår..

Haha men iaf fick en kamra igår och 6 timmar senare va den trasig, cepe sak assu.

Men sen skyllde dom på mig o massa o sa jag sa ju att hon nt skulle klara av en system kamera eftersom hon nt klarar av denna, det var ju liksom ett  tektniskt fel stog det?

O sen så satt dom o snacka om att dom hade tänkt köpa justin bieber biljetter o då vart jag ännu surare eftersom de ej gjorde de, och vi har listat ut att hela resan dit med hotell o biljetter o allt kostar 5000 och det är inte mycket tycker jjag ?

Och jag fick liksom saker för mer en 5000 så då vart jag sjukt arg kan man säga o de ba du är inte nöjd med julklappnara va jag bah nä ni visste vad jag ville ha o de ba ah men vi kollade på de jag ba men vfr kunde ni inte köpa de då, o då hade de nt något o säga !

Så fatta vad lack jag är xd

Fast de kollade på  biljetter senare på kvällen eller jag o mamma gjorde de för de vill nt att jag ska vara tjurig typ xd


  


  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards