ellasliv

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Ella Olofsson - 3 januari 2011 22:54

hellu shawtys, louise kallar mig mupp hon är taskig ju jag är ju cool (;

Haha men iaf louise gillar justin drew malette bieber igen pga mij jag är ju bara för bäst assu (: 

 Men iaf min feber har gått över efter att jag hört att justin ljugit inför hela världen nä det trode jag nt om han så nu är jag sur på han -.-

Men jag älskar han endån ;ddd 

Jag hade väll Bieber fever (;

men nu ska jag se klart på tvpogramet sen blire att göra ngt annat hehe ;d

  

Av Ella Olofsson - 3 januari 2011 14:05

Tja bloggen har nt bloggat sen igår har nt tid för jag mobbade louise för hon kunde inte veckosagarna ;d 

Haha hon är så gullig, Jag och louise har även gjort en blogg tsm tycker ni borde följa den är ni gulliga   


www.malette.bloggplatsen.se


Haha mobba nt namnet men det fanns typ inget annat eller jo finns ju as många men vi kom nt på något annat ;d

Men som alla redan vet så är louise sveriges mupp   " haha va e detta för smilis den syns inte så jag vene vad det är för ngt så klaga nt på mig om det e ngt som inte borde va där xd "


 Men ni visste ju resan att louise är mupp så igentligen behövde jag nt skriva det men hade lust 

Börjar bli lite friskare nu men bara lite haha okej men febern har försvunnit så är bara lite förkyld men enligt mig ör man sjuk då ;d 

Fast nt enligt louise haha (;

Men nu ska äta frulle så bloggar senare puussheej <3


  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards