ellasliv

Alla inlägg under augusti 2010

Av Ella Olofsson - 30 augusti 2010 21:57

www.brunettii.bloggplatsen.se


Kolla hennes blogg och rösta på mig i hennes tävling jag är numer 4 ni är bäst om ni gör det (: §

Av Ella Olofsson - 30 augusti 2010 21:29

Nadia idag , kommer bilder i morgon (: <3

Av Ella Olofsson - 29 augusti 2010 21:38

Tja bloggen , känner att jag varit lite osocial på bloggen nu ett tag så tänkte skriva typ ett inlägg xd

men iaf helgen är slut och skolan börjar igen sjukt jobbigt!

Jag trodde seriöst att vi fortfarande hade sommarlov så jag tänkte inte på att det va skola i morgon :/ 

Aja shite the same (:

I dag varte att va med Nadia hade kul som vanligt blir även henne i morgon med en stund efter skolan (:

Asså jag stör mej på folk ibland dom ba anklagar folk för saker man inte gjort..

FÖRLÅT!

Av Ella Olofsson - 28 augusti 2010 22:14

Vart Nadia Mupp idag då (:

Ska även träffa henne i morgon också bäst blir det som vanligt (: §

Pusspå dagarna ! §


  

Av Ella Olofsson - 27 augusti 2010 23:32

Vart alma och nadia idag (:

Blir även dom imorgon :D §


  

Av Ella Olofsson - 27 augusti 2010 14:16

Fy fan vad mycket jag gillar dej,

Tja, idag va det ute dag med hela P-laget vi börja vid halv tio o slutade 11 pga regn men kul vara i alla fall va nöjd med gruppen ja kom med (:

Snart blir det att dra sig te marieborg för att möta Nadja och Alma (:

Men jag fattar inte ?

Att hur kan man gilla en kille så pass mycket som ja,

även fast jag vet att jag inte har ngn chans på han men endån ;s

Haha men ska dra pusshej §

Av Ella Olofsson - 26 augusti 2010 21:02

Hej, just nu känner jag att jag inte vart så aktiv på bloggen har vart skola hela dagarna och har inte haft något att skriva om ?

Aja, i morgon blir det ute dag med hela P laget = tråkigt !

Sen slutar vi vid två då kanske jag ska träffa alma och Nadja inte riktigt bestämt en men endån xd

I morgon är det sista skolan innan helgen känns som en evighet jag vill ha sommarlov men mycket sol juh !   

Kunna bli brun och ba chilla på stranden , men i stället är det kalt och regnigt och gå upp tidigt för att dra sig te skolan -.-

Men ska nog lägga ner bloggen ett tag ingen som kollar endån :/ 

Puuuss !

Av Ella Olofsson - 25 augusti 2010 20:45

Jag gillar dig!

Tja , gör alla :)

Jag är typ skit glad just nu garvar hela tiden haha (:

Men shite the same, skolan va ju sådär men det kanske jag redan skrivit ?



 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards