ellasliv

Alla inlägg under juni 2011

Av Ella Olofsson - 30 juni 2011 18:46

hej kom nyss in efter en grym badtur med alva o becca haha mycket fina bilder tog vi hockså haha fina.. host*.. alla bilder var oseriösa o allt haha men ska be becca skicka dom till mej ngn dag så fårse om dom kommer upp på bloggen så småningen om men tror inte de eftersom becca inte vill att jag ska lägga upp på henne men får väll kjlippa ut elelr ta dom hon inte syns på. men har precis fidxat mej o ska snart träffa alice som precis kommit hem från sin utomlandsreasa haha kommer inte ihåg vart hon varit är lite glömsk men aa så blir att träffa henne en stund vi hörs PUSS

Av Ella Olofsson - 30 juni 2011 14:19

 

blir att dra ner o bada en sväng med Becca o alva i kvännarsjön  efter det blir det väll att träffa zanna o nathalie fårse vad vi hittar på men just nu vill jag bara bli brun o inte va en kräfta i ansiktet hur fint är det egentligen?  haha men iaf dom kommer till mej när som helst så får börja packa o fixa mej hare gött PUSS


Av Ella Olofsson - 30 juni 2011 00:47

en jävla grym kväll eller vad säger ni ? ( nathalie, coffe, jannica kråkan o johan )

haha fyfan asså <3

Av Ella Olofsson - 29 juni 2011 17:44

 


Hej, kom nyss in efter en grymt kul dag på lysingsbadet mede den bästa, men de är seriöst ngt fel på solen inte blivit ett dugg brun om varken ben eller armar har bara blivit hur röd i ansiktet som helst hatar det ser ju ut som .. nä jag vet inte vad röd är jag iaf.

Blir även att åka dit imorgon också om det är bra väder man kan ju hoppas :)

haha men aa haha ni skulle sätt vilken fail en kille på lysingsbadet gjorde jag höll ju på att dö av garv eller vad säger du julia ? hahahh ! <3

men nu ska jag käka glass o sätta mig framför tvn hare gött !  


Av Ella Olofsson - 28 juni 2011 23:17

tja dagen tillbringades med stans sötaste lojjs, så sjukt glad att vi aldrig blev mer osms eftersom vi bråkade lite dan innan..

men vi typ gick runt halva stan o typ dog av värmen väske brist typ :o

haha men iaf imorgon blire att steka på lysingsbadet tsm med lojjs och även med den saknade människan julia som jag inte träffat sen typ föra sommaren eftersom jag var sjuk i vintras då hon var i västervik inte så ofta hon är här så de ska bli grymt! förutom att jag måste gå upp vid 9 lyckat brukar ju typ sova till klockan tre så aa fårse hur det går med de. men nu ska jag fortsätta snacka med jocke emil wictor o ngn mer i skype hare gött  

   

Av Ella Olofsson - 28 juni 2011 14:30

 


dyktigt fin sol idag, lugit i solen sen klockan tolv men det är fortfarande ingen skillnad varför tar inte solen -.-

fortfarande lika blek nu som jag var för typ 6 veckor sen det här är inte kul asså xd

men iaf fårse om jag går ut i solen igen eller om jag ska fixa mej o träffa ngn är helt röd i ansiktet hatar att bli solbränt så himla fult !

men skriver lite senare pusshej.

Av Ella Olofsson - 28 juni 2011 00:44

 


Grymt rolig dag, drog först ner på stan tillsammans med nadia där jag handlade ett blått nagellack eftersom det verkligen behövdes sen typ drog vi te kulbacken o ba chilla o så efter det drog vi te våran båt o typ dampa sönder haha ne men typ dunkade musik o massa senare kom även axel dit o vi typ chilla o snackade o massa axel typ snubblade o va nära på att ramla i vattnet haha skulle garvat sönder om han faktiskthade åkt i hahah :)

men nu ska jag kolla film ses <3

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards