ellasliv

Alla inlägg under april 2011

Av Ella Olofsson - 29 april 2011 22:16

fint häng med becca, o elin idag :)

Träffade även axel ricke o metaxsas på kvällen (y.

bilder sen idag kommer   

Av Ella Olofsson - 29 april 2011 11:45

haha va på korpa med rickhard metaxsas o gurkan igår vi typ hade med oss en engångsgrill men ah är man med mej så går ju allt åt skogen .. haha för de va typ ett papper som låg i grillen så då sa dom att man kunde kasta det fast igentligen visste dom inte hur man skulle göra så ah jag tände på det pappret o sen när de hade brunnit upp kollar dom hur man gör för dom inte visste då stog det att man behövde de pappret o aa det hade ju jag bränt upp.. xd

men aa de får skylla sig själv faktiskt xd

men ah dagen var iaf grym igår !

Träffade ju även lollo o nathalie innan men de drog sen eftersom rickhard o dom vart osams.

Men iaf idag ska vi försöka oss på en ny grillning men nu ska jag inte röra det där pappret haha :D

Av Ella Olofsson - 28 april 2011 23:51

jag vet inte vad jag ska säga känner mig ensam o tom på ord, vi hade en sån sjukt fin vänskap som nu är helt borta.

Som aldrig kommer att komma tillbaka, du va vännen jag kunde berätta allt för det var dig jag vände mig till när jag mådde som värst. Jag trodde du var en äkta vän som fanns i alla tillfällen?

Du sa åt mig att aldrig lämna dig men det var du som lämnade mig? 

Var allt du sa till mig en stor lögn,

Jag saknar dig som fan, ja klarar mig inte utan dig,
för om ja ska va helt ärlig så är jag inte mig själv utan dig.
allt ja vill är att de ska va som för.
För varje minut som går blir ja bara mer & mer säker på att vi
aldrig kommer snacka med varandra igen 
jag vet att  de  senaste året har vi bara tappat kontakten mer och mer
för varje dag som gått, men trodde aldrig att det skulle bli såhär.
Sålänge jag kan minnas har du alltid stått vid min sida, men här tare stopp.
    


Av Ella Olofsson - 28 april 2011 23:16

03/04-2011 - 28/04-2011     

     

Av Ella Olofsson - 28 april 2011 13:30

Nathalie o Louise sitter o skriker ;o

De har CEPEEE !

nathalie skriker ba jäääävllaa HOORRAA !  

   

Av Ella Olofsson - 28 april 2011 13:30

Nathalie o Louise sitter o skriker ;o

De har CEPEEE !

nathalie skriker ba jäääävllaa HOORRAA !  

   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards