ellasliv

Alla inlägg under november 2010

;d

Av Ella Olofsson - 30 november 2010 18:53

Tja, kom nyss in efter att vart med mousa en stund ;d

Mår inte speciellt bra börjar nog att bli sjuk tror jag, inte kul alls ;s

Just nu sitter jag och har inte alls något att göra så ni som har mig på msn kan ju skriva te mig tycker jag (:

Hah min blogg är kanske inte det roligast att läa eller så men aja shit the same läs om ni pallart, kommer även snart upp en vidio sen skolan innan idrotten då typ zanna och nåra dansar haha men louise skahjälpa mig först har jag bestämt   

men nu ska jag plugga biologi har 4 prov/läxer denna vecka -.-

Lycka till säger jag bara det kommer aldrig att gå!

Av Ella Olofsson - 29 november 2010 16:55

Bara för att jag är världens störst bieber fan så ska mamma köpa kläder te mej ;d 


men får bara välja tre plagg så nu får ni välja åt mig, fast jag har redan bestämt mig för långbyxorna så ni får välja 2 par ;d


   

280 kr ;d


   

175 kr


  

380 kr ;d


  

245 kr ;d


  

175 kr ;d


  

175 kr ;d 


  

105 kr ;d


  

245 kr ;d


Så hjälp mej nu !


Ella (L) Justin bieber = Big Love ;*


www.loolllo.bloggplatsen.se


Kolla lollos blogg ;d 

Hon ville att ja skulle reklamera ;d §


Av Ella Olofsson - 28 november 2010 14:14

Tja blogiish ;d

Sitter här med amandasämst och har precis vaknat vi ska snart äta ;d

Vi skriver med tre perversa snyggingar xd

skojigt (a)

Neeeeeeeeeej vafan jag gjorde nyss booort miig !

O nu får ni inte säga att du gör alltid bort dig som ni alltid gör xd

asså igentligen äre inget att göra bort sig med men det tycker vi ;o

haha aja vi ska käka nu pisshej ;d <3



Pusshej*


  

Av Ella Olofsson - 27 november 2010 22:37

Tja bloggen, sitter här och dampar med amanda;d

Vi typ skriver med en massa folk haha (:

Pinsamt ;d 

haha aja nu ska vi måla naglarna och garva igäl oss haha o ta kort o massa ;d 

Aja puuussshheeeejjjj jag har cepe (:

Av Ella Olofsson - 27 november 2010 17:13

Tja bloggen, 

Kom nyss in efter att ha träffat mousa en stund, jag hatar seriöst snön xd

Haha iaf, har sjukt ont i svansskotan "stav" efter att en person typ drog ut stolen så jag flög ner på golvet haha xd

men kom nyss o tänka på hur mycket jag värkligen saknar vissa tider både från sommaren o förra vintern, va ju liksom där med mousa idag vid typ kvännarsjön o tog kort, typ allt hände där i vintas när jag träffade folk o så har sjukt många minnen där ifrån haha de påminner mej om när vi åkte båt o till slut bah hörde vi ngn som skrek sitt ner i båten och polisen var där o massa shit, sjukt många minnen jag aldrig  glömmer.

Alla dom spenderades vid kvännarsjön, fyfan asså vad jag söknar er, J, J, J :/ 

Bilder kommer sen idag!

Asså shit jag glömmer seriöst inte vintern 2009/2010 när jag var mer er kommer ihåg precis allt, från början till slut,

som jossan skrev en gång, Allt har en början och ett slut, men jag trodde aldrig att det skulle ta slut men vi tappade kontakten och nu snackar vi aldrig, o de gör mig ju inte lite ledsen eller så?

Men ska försöka glömma allt nu nu är nu och då är då. 

Men sommaren 2010 bästa tiden i mitt  liv asså och jag menar seriöst allvar! eller vintern 2009 var också bästa tiden i mitt liv men aja, ska inte sitta och skriva allt det här jag kan skriva hur mycket som hälst om de här om jag nu vill de, men ni kommer endån inte läsa till slutet så nu får jag väll sluta ni fattar endån inte vad jag skriver detta är mina tankar!

Laddar inte upp alla bilder idag det pallar jag inte !



Jag har känslor för dig !




                                

Av Ella Olofsson - 26 november 2010 18:52

Tja alla bloggläsare, 

Har inte haft tid att blogga på länge eftersom internett vart cepe och för att jag har lyssnat på justin bieber hela tiden ;d

I Love Jb!

Hah så har inte haft så många som kollat min blogg haha ne men det har jag ju inte endån men man måste ju ha ngt att skylla på ;d

Haha aja orkar inte skriva, imon vet ja inte vad jag ska göra, ngn som vill hitta på ngt?

Snart blir de idol om typ en timma, så nu ska jag ut i kalla snön och möta några, 

Älskar er puuussshheeejj (L)

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards