ellasliv

Alla inlägg under januari 2011

Av Ella Olofsson - 17 januari 2011 19:10

Tja Linn är en mupp hon skämmer ut mig för folk (Y 

Hhaha men iaf lollo drog nyss ;(

Haha xd

Finns inget att skriva blablabla (;

Men ja vene vad jag ska göra linn har tagit min mobil och hon skickar säkert en massa cepe sms te folk -.- xd

aja får blogga senare finns inget att skiva om just nu men iaf jag vill te copp men linn vill nt följa med hahah (yyy §§


  

Av Ella Olofsson - 17 januari 2011 16:52

tjaaa :) 

Ella ville att jag skulle gäst blogg så ah :)

just nu sitter ella o e duktig med läxor (y 

pluggis Ella :) §

i alla fall vi gör typ inte så mkt men vi ska hitta på ngt snart:) §

har typ inget o säga men okej §

Ella är en tönt o alla borde checka min blogg (y´§ 

http://loolllo.bloggplatsen.se


alla kollar den (y §

aja later ! 

        

Av Ella Olofsson - 16 januari 2011 17:36

   Tja sitter här o väntar på att becca ska käka klart snart (;

Skiver med folk på msn (yy

Kommer lite bilder nu vart ett kort inlägg xd


      

                      

Av Ella Olofsson - 16 januari 2011 16:43

ehm , ella sminkar sig hon tvinga mig att gästblogga så måste väl de ..heh
iaf , justin är oskuld o hans drömtjej e beyonce .ella sa de nyss o hon tror tydligen att jag bryr mig?! höhö naaaaaaaaaaaaro
hehehehheheh tönt ella :):):)

aja nu ska jag gå ut o knulla , ses
/ becca bäst


BTW, checka min blogg http://rebeccafalks.blogg.se   (y)
    

Av Ella Olofsson - 16 januari 2011 12:58


Tja bloggen kom nyss ut från duschen typ (y

Mikaela stack för ett tag sen hennes mamma kom o hämta henne så ska träffa becca snart ska bara fixa mig (;

Hon håller på med en header te mig fast inte te den här bloggen utan den andra som handlar om Justin   

hahah eller hon säger att hon gör de men inte vet jag xd

Tycker ni kan följa Emma Thorslunds blogg för hon skriver bra inlägg   


http//:emmathorslund.blogg.se


Men nu ska jag fixa mig o sen träffa becca skriver senare (yy


       


Hahaha hitta en as gammal bild haha vi har förendrats otroligt ;o

Jag var fan neger där måste jag erkänna xd

Av Ella Olofsson - 16 januari 2011 00:45

Tja bloggen siitter här men en sovande Mikaela igemte mig (y

haha jag är nt ett dugg trött om man säger så men..

snackar me lollo i telefonen de har cepe xd

Haha, men iaf jag har tråkigt som ni vet (;;;;;;;;;

   bara för lollo gör så i skolan enligt mig !§

Men nu ska jag göra ngt haha ne men ska glo film nu så vi ses ska barab väcka mikaela (yy

haha juste mikaela skicka ett medelande som hon skrev ba vem är min största idol ? till 118800 o de ba :

Hej!

Din största idol är Justin Bieber, du vet den där 16 åriga kanadensiska pojken som ser lite ut som en lesbiskt kvinna, HÄFTIGT! mvh 118800 fyfan vad taskigt o skriva så o te mig skrev dom värsta snälla saken om han man ba okej ;o

hahah de va lite roligt faktiskt men endån (y


  

Av Ella Olofsson - 15 januari 2011 13:53

Tja bloggen, åt nyss frukost o kollade nyss film eller hur man skiver (y

Hahah skriver med Lollo nu typ men ska typ hitta på ngt är med mikaela så ah ni fattar (; 

Men iaf ska klä på mig kläder snart blir antingen den jag gjorde i slöjden som det står Jb  på eller den de står Ella & Lollo på tummen upp för de (Y

Men Nu finns det inget att skriva så skriver senare puusssheeej   hha lollo har gått o blivit en kyckling (; <3

Av Ella Olofsson - 14 januari 2011 23:15

Hahah Tja, seriöst jag är as trött såhär tidigt inte klokt ju ;o

Haah men Mikaela sover här inatt kul blire haha men iaf jag orh llollo är bäst o har gjort tröjor i slöjden som det står Ella & Louise på (;

Och jag Gjorde en som det stog Jb på med (;

Vart ganska nöjd med de men nt med den som det står ella o lollo på den e cepe stora O små l haha xd

Men lollos vart fin (y

Men nu ska vi glo film men aja puussshheeeeeeejjj  


  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards