ellasliv

Alla inlägg under mars 2011

Av Ella Olofsson - 30 mars 2011 22:01

Trodde seriöst jag kunde lita på dig efetr en sån lång tid men hade visst sjukt jävla mycket fel om dej!

Av Ella Olofsson - 30 mars 2011 07:21

heeej, snart skolaaaaa fårse om jag går hem under dagen mår nt så bra.. 

men iaf igår va jag med ricke o adrian vi typ drog o kolla på när några körde land hockey            ( timmy, sölve, david,erik, gurkan )

fattar nt hur dom kan köra i regnet asså ;s

ahah men senare kom amanda o lollo en stund typ en halvtimma men endån xd

fårse vad som händer idag  

   

Av Ella Olofsson - 28 mars 2011 22:40

tja bloggen, gör alla? haha ne men iaf idag har det inte hänt så mycket har typ firat farfar eftersom det är hans dag idag o sen typ träffat Gurkelito O ricke (Y)

vi gjorde tyyyp INGET ! haha ne de va taskigt men vi hade väll kul  om man säger så ?

Fårse vad som händer imorgon, blir väll att träffa ngn :)

Men ah måste bara säga att jag saknar min hanna sjukt mycket eftersom jag inte träffat henne på sååååååååååå länge! Älskar dig tjejen

Mina sms är snart slut hah ne men nästan iaf..

Men nu ska jag lägga mig är as trött trodde seriöst jag skulle somna i skolan idag ;s xd

Typ älskar första låten ulrik sjunger ;ddd

Av Ella Olofsson - 27 mars 2011 21:37

Louise typ TVINGAR mig till att blogga vetifan varför asså hon ba ska du nt blogga snälla gör det för min skull gör det innan de tar min data o massa shit så ah gör väll de för hennes skull men vetifan vad jag ska skriva ? 

men iaf idag varte att va med Nicole, Amanda och louise en stund senare drog jag amanda o lollo te emil o kevin men sen drog smanda o lollo så va med dom en stuns själv men amanda va så snäll o kom tbx sen ;D haha

MIN FOT HAR SOMNAT ;o de typ sticks i hela foten o känner den knappt men ah  

Tog även sönder min mobil lite idag vart lite arg hehe.. men den är nt paj så men ah går fortfarande att använda den (Y)

O de är ju bra. men nu ska jag fan heller nt skriva merde är så sjukkt trist !

blondinen på bilden är louise sötis:) 

 

Av Ella Olofsson - 26 mars 2011 23:49

Tja sitter typ här helt ensam eftersom mamma o pappa sover o louise ligger o snarkar på golvet.. haha ne men hon snackar i sömnen iaf hon snacka om ngn emil haha xd

hon är så söt  

Men iaf är typ sjukt sur -.- efetrsom en jag verkligen trodde jag kunde lita på svek mej o massa shit? ..

Inte speciellt kul om man säger så, men iaf jag  o louise tog ut våra känslor på en annans parfym vi tyå kasta den i backen xd 

haha vi är normala (Y)

Av Ella Olofsson - 25 mars 2011 22:46

..kom nyss in efter en helgrym dag med Lollo, Kevin; emil, Emil o danne (;

vi gjorde typ ingenting men ah kul vare iaf (:

men finns typ inegt att skriva mer en at jag kanske ska va med lollo o ngr imorgon med, fårse vad jag gör men nu ska jag hoppa in i duschen tror jag eller så göra jag det i morgon bitti :)

men bloggar imorgon när jag har ngt att skriva om (y) <3

Av Ella Olofsson - 23 mars 2011 12:38

Tja bloggen sitter här på sista lektionen nu sen blir de typ en o en halv timmas kvarsittning -.-

haha  men ah sen blir detatt träåffa alice som jag inte har träffat på ungefär ett år haha ne men sen typ sommras.

skulle igentligen fäölja med lollo hem men det gick inte..

men ah jag och alice ska ha det  bäst ! <33

Av Ella Olofsson - 22 mars 2011 20:36

hej alla har verkligen inte haft orken till att blogga, men iaf kom nyss hem efter en grymt galen dag med amanda,lollo cevin kevin och jonte (y

vi typ va på hemköp hela kvällen xd

haha jag amanda o lollo är fan grymma helt ärligt!

Men ah, Jag vill ha SOMMAR nu !

Men snart börjar speedwayen iaf längtar redan ! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards