ellasliv

Alla inlägg under februari 2011

Av Ella Olofsson - 28 februari 2011 21:17

Tja kom nyss hem typ (y

hänkade Louise hem te verkäbäck amanda hänkade också fett skoj (:

Fast amanda va inte så pigg precis och jag vart på dåligt humör eftersom hon var de och ah (:

Sen kom Cevin Johan Jonte och Kevin, gjorde typ ingenting xd

men iaf alla drog typ hem för en stund sen förutom Cevin han stannade kvar med lollo (:

Lite kärlek pågång kanske haha vem vet ? 

Haha nej jag bara skoja jag har tråkigt ju   

haha men nu ska jag kolla på tv i think ;dd

vi hörs pusshej  

Av Ella Olofsson - 28 februari 2011 10:50

Tja sitter här på engelska språket, gör typ inget men ah (:

Vad finns det att skriva om liksom?

Kan ju nt skriva ett sånt långt inlägg när läraren går och kollar vad man gör hela tiden men ah!

Vill ha påsklov bara 8 veckor kvar shit vad tiden går fort!

haha här sitter jag och skriver att jag vill ha lov när det är första dagen efter sportlovet hahaha..

men ah, typ 15 veckor kvar te sommarlov eller vad det va läraren sa aja hoppas det går fort iaf (:

Men nu ska jag göra ngt annat orkar inte skriva mer skriver senare pusshhheeeeejjj  


  


Av Ella Olofsson - 26 februari 2011 18:57

Helt seriöst ni fattar nt hur sur jag är ;o

Bilden på mig och Ulrik vill nt komma upp på facebook sidan ja vill att den ska komma upp på så nu kan jag nt vara med i tävlingen och vinna..

Fan också-.- så nu är jag sjukt arg bara så alla vet!

        

  

Av Ella Olofsson - 25 februari 2011 08:21

Tja alla :)

Drar mig upp till linköping nu skoj skare bli   

Haha fast har nt så mycket pengar xd

men iaf pappa läste det som stog på mitt bort..

jag brukar kladda på bordet och skriva olika saker för det är lätt att ta bort eftersom jag skriver med en sån penna man skriver med på vita tavlan i skolan och jag har glasbord xd

och ah ståg en kanske pinsam sak..  

men ah hejdå :)

Av Ella Olofsson - 24 februari 2011 10:26

"jag vill bara glömma, glömma dig och alla minnen"


Tja alla underbara bloggläsare   

Mår inte så bra både fysiskt och inte har även ont imellan lungorna tror jag och sen känns allt fel  i kroppen haha eller säger man så ?

Haha ah men iaf, vad ska man skriva är inte precis på något bra blogg humör idag så får se om jag skriver senare?

men nu ska jag gå och lägga mig under en filt med varm chocklad och kolla på film   

haha oftast brukar man dricka te när man inte mår så bra men jag verkligen hatar te !

  

Av Ella Olofsson - 23 februari 2011 22:57

Tja kom hem för en stund sen, dagen spenderades med Zanna, cevin, jonte och lollo, dagen var väll sådär va väll nt på bästa humör precis..

sulle igentligen sovit i gunnebo men vart inte så eftersom jag var tvungen att vara snäll mot zanna och följa med hem annars skulle nt hon komma hem eftersom min mamma hämta oss (y

men iaf imorn vet jag fan nt vad jag ska göra få väll hitta på ngt ;d 

För lollo drar ju te sin moster och amanda o becca är i motala och zanna vet ja nt så haha de är nog dem jag hänger med mäst så ah ;d

haha fast tro inte att de är mina ända vänner för de är dom nt bara mina närmsta typ (y

Men  ska snacka med zanna o se om vi kan ses ;d 

ahah men nu ska jag kolla på saw hare gött alla fina   

haha typ tusen år gammal bild eller vad ;o

haha var nt alls gammal där amanda och jag är bäst haha (y

|

|

v


  

Av Ella Olofsson - 23 februari 2011 12:56

Tjo alla fina!

Sitter här helt osminkad o allt.

Precis ätit frukorst   

Ska te louise kl 3 ungefär ett tag kvar till dess men jag vet nt hur man kollar busstiderna på klt haha cepe javet ;d

så jag har tvingat mamma att skussa mig dit (y

Igentligen fick jag nt men när jag sa att vi skulle träffa ngr till så förstog hon varför jag ville dit.. hehe xd

Så hon skussar mig dit och då får hon väll ta och hämta mig också om jag och zanna inte tar bussen hem sen tillsammans ?

haha inte vet jag får ta och fråga henne senare   

Men nu ska jag börja fixa mig hade jag tänkt och det kan ta ca så långt tid tills klockan blir tre eftersom jag alltid sölar mig haha ;d 

först kanske jag tar på mig kläder sen så sitter jag vid datan en bra stund och sen gör jag nästa sen datan eller teven ah och så vidare ni fattar haha   

sorry zanna för bilden men hade ingen annan.. <3 men du är lika söt på bilden som du är nu (;

Lite längre hår nu kanske bara (y <3


   haha sorry louise för bilden jag vet att dom är gamla, men hade typ ingen annan förutom en när du gör världens konstigaste min haha, 

du har förendrats sjukt mycket med åren gumman! <3

Älskardej<3

och de är gamla bilder ;d 

|

|


  


Av Ella Olofsson - 22 februari 2011 23:04

Tja, kom hem för en stund sen har ju vart med finaste lousie (;

haha vi träffade även Cevin och Jonte en stund men det var as osociala och satt och lira cs, haah men de var då jag var som på bäst humör kunde inte sluta garva ;o

haha ne men ah   

Vet inte om jag skulle träffa de imorgon med men ska iaf te lollo har jag bestämt (y

Jag kommer alltid komma ihåg när du sa: en bra vän sviker dig aldrig, och fins i alla lägen lägen jag älskar dej!

Men det stämmde tydligen inte..

och nej jag menar inte louise jag menar en helt annan perosn (;

haha  men ah men nu ska ja kolla på saw 4 eller vad det hetar hare gött   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards