ellasliv

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Ella Olofsson - 10 januari 2011 21:40

Bara för justin pratar i början av första låten ;d 

Älskar låtarna ! 



Låtarna e bäst ! 

haha de näst sista låtarna e när han först nt e i målbrottet o sen ena e när han e det tror jag för så låter han fan i mig inte annars !

Av Ella Olofsson - 10 januari 2011 21:20

Tja bloggen kom nyss in efter en helgalen kväll med Nadia och Linus ;d

haha okej kanske nt helgalen vi gjorde nt så mycket typ haha vi typ satt uppe på linus rum och typ dog haha ne men endån Nadia knuffa mig så nu har jag en svullen hand o allt -.-

Hah och linn gjorde typ samma sak innan fast med en akvarie borste så har rivmärken med jag vet det e as fint (y 

Men iaf jag har en låt på huvet sjunger den typ hela tiden och det e den ända jag lyssnar på..

Haha alla vet vem som sjunger I think (y

Vidion kommer typ i slutet   

Men seriöst det e skola i morgon kommer ju nt palla har faktiskt kommit på att vårt liv består av skolan vi har ju aldrig fritt ;o

Jag ska klaga !

Haha ne men endån de e ju seriöst sant xd

Men aja ska lyssna musik nu o sen göra ngt kommer seriöst nt palla gå upp i morgon..

har liksom sovit te typ 12-1 varje dag under lovet hur ska jag då palla gå upp vid halv sju hade de tänkt ? 

Hata hata hata skolan !

Men nu kommer vidion (;

Puusssheeej <3


Av Ella Olofsson - 10 januari 2011 17:30

Tja, sitter här med nadia mupp hon gjorde nyss bort mig..

För g.j xd

Haha pinsamt men vi typ gör ngt (;

men vi ska snart dra ut träffade linn en stund förut också (;

men vi ska träffa linus  nu typ så ah vi ska dra nu pussheeeejjjj§§§

  

Av Ella Olofsson - 10 januari 2011 00:20

Tja bloggen sitter här helt själv o helt ensam, inte kul allt eftersom jag har the grudge i huvet och sen stör jag mig på en bild jag har på väggen den glor på mig asså typ som att någon är i ögonen på  affichen och typ kollar på mig hela tiden läskigt läskigt haha men justin är hur gullig som hälst endå fast jag stör mig på louise hon kallar han groda ;o

han är ju as gullig !

Haha men jag har iaf märkt att jag gillar när justin pratar mer en vad jag gillar när han sjunger jag vet det låter sjukt men seriöst det är så..

Haha jag kanske gillar hans röst för mycket har när han snackar som medelande signal ju ;s

Haha inte bra..

men iaf mitt hår är svart för de som vill veta (y

Hah ne kanske nt svart men iaf as mörkt nästan svart   

Det vart typ fel färg men aja det vart iaf inte missbildat ;d

Hah men louise är seriöst mupp bara för hon mobbar mitt hår för de e svart ;o

Haha   det där va lollo hon är neger ju ;d

Haha jag o lollo dampar på facebook om det är kul o veta (;

haha det är snart skola ju sista dagen ledigt imorn.. hhaha men det e ju bra för louise eftersom hon har saknat skolan så hon behöver arbeta matte när vi ska sova över :o

haha seriöst hon satt med en matte bok o då tog jag den o sen en annan hon ba asså ella jag ska ha den där haha vilken söt liten pluggis hon är assu  

Haha ojdå känner att det börjar bli ett långt inlägg nu haha jag vet att jag skriver mycket men vad gör man när man har tråkigt? ;o

Hah men  nu ska jag glo tv tror jag eller typ dunka bieber musik eller det göra jag ju redan men aja ännu mer bieber musik (;

Det gillas te 120 % (y

   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards