ellasliv

Alla inlägg under maj 2011

hah

Av Ella Olofsson - 30 maj 2011 16:53

Nathalie o Louise har Cepppeee :oo

Av Ella Olofsson - 29 maj 2011 20:15

Kär  <3 

Av Ella Olofsson - 29 maj 2011 16:33

Hej, kom nyss hem efter en helgrym helg hos syster  

Vi har typ vart o bowlat, shoppat, käkat på ngn resturang o en massa annat kul. <3

Haha Linda vann dock bowlingen men kvällen avslutades med en stor STRIKE :D

haha jag är grym jagvet :)

ne bara skoja men iaf  tack för att ni gjorde min helg till den bästa Linda & Rasmus måste göras om!  

Men kan bara säga att jag aldrig kommer vilja åka tåg själv hur tråkigt som helst o sen fungerar inte teckningen heller, jo lyckat om man säger så?

men iaf har fått lite nya möbler till rummet så nu försvann alla stolar Äntligen !

Hejdå   

Av Ella Olofsson - 27 maj 2011 18:15

tja, kom nyss hem efter att ha varit på gocart banan skulle köra men jag orkade inte så Jonte, Ricke och Gurkan fick köra själva så tog jag kort istället :)

Tror gurkan Kom först, minns inte    

Lollo o nathalie var också där men dom drog så jag fick gå hela vägen hem själv sen hah men aja, bilder sen idag kommer nog på söndag kommer inte blogga i helgen efetrsom jag drar te Syster och kommer ha de bäst !  

Fårse vad vi hittar på .

men nu ska jag se om jag får tag på lollo o nathalie igen så kanske ska träffa dom :)

Så hejdå   

snyggingar på bilden neranför :)

första killen åt vänster , anton, Arrnér, Gurkan, Chris Harris, Enis, Jonte, Cassie, Alice, o han som ligger ner är linus.   

Ta mej tbx till Sommaren 2010 !

 

Av Ella Olofsson - 26 maj 2011 21:12

Dagen spenderades tillsammans med Louise, Alva och Nathalie fyfan vad mycket garv det var asså haha o nathalie sket nästan ner sig asg!

vi har även tjockat i oss en massa munkar haha tjockisar..

men iaf imorgon blire att åka gocart med dom bästa fyfan vad kul har inte åkt det sen förra sommaren med ricke jonte o Gurkan fyfan vilka minnen skulle göra allt för att få uppleva allt igen o bara spola tillbaka tiden fyfan vad jag saknart bästa tiden i mitt liv helt seriöst! ..

men iaf skit i de vill inte tänka på tiderna asså blir bara ledsen att man kunde vara så kär? 

men ah hejdå nu slänger ja mig framför tv:n  

      

      

Av Ella Olofsson - 26 maj 2011 16:25

Sitter här med louise mupp o vi drar os te nathalie nu hejdå :) 

Av Ella Olofsson - 26 maj 2011 08:06

Har försovigt mej vafan ;o

Måste la ta o skynda mej nu känner jag haha, eller palla skynda sej ? nä skoja bara.

Skakar fortfarande lika mycket som jag gjorde igår, lär sitta kvar heöla dagen kan inte sluta tänka på de.. ): 

Av Ella Olofsson - 25 maj 2011 22:04

Allt är mitt fucking fel förlåt.. jag önskar jag inte vore där o att det aldrig hände /;

Jag älskar dej   


________________________________________________________________________


Hej kom nyss hem från att ha vart o kollat när gurkan o massor andra kört speedway match (: Var grymt kul i början men slutade hur dåligt som helst.. 

Vill verkligen inte till skolan efter det här men har lovat louise att komma iaf men vi får se om jag gör det.. tror inte de men ah. bloggar imorgon istället för tårarna vill verkligen inte sluta rinna o chocken lär sitta kvar länge till   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards