ellasliv

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Ella Olofsson - 5 januari 2011 23:15

Tja bloggen ;d

Träffade Amanda, Becca, Kevin  och danne en stund förut kom nt hem för så länge sen är ju nt sjuk längre har bara lite hosta ibland ;d

Haha men jag har smittat mamma och pappa ifall de är kul o veta   

Men iaf har tänkt att färga håret iaf becca ska hjälpa mig får nt för mamma men de skiter jag i sån är jag ;d

Fast vet nt vilken färg en men amanda och dom tycker att jag ska ha mörkare fast jag vene om jag skulle passa i de och vissa säger att jag skulle passa i ljusare som jag hade innan jag försökte slinga blonda slingor fast de vart bruna hade ju ganska ljust innan de   

Haha amanda o vi kollade ju på film förut och anledningen till att jag skiver det är för att jag såg denna smilisen    haha de gjorde så i filmen ((;

Haha enligt mig o amanda så är det Becca (y)

Juste jag såg justin förut på femman om ni ville veta han kom två gånger o han skrämde mig ;o

Haha ne men amanda och vi var uppe och kolla efter filmer på övervåningen  och sen när vi gick ner så sa amanda ella kolla your lover e på tv och då kolla jag och justin bah buuh jag ba aaah och ba skrev blev as rädd ju   

haha men nu ska jag hitta på ngt vill nt att inlägget blir för långt xd

Så byyye (y)


  

Av Ella Olofsson - 5 januari 2011 13:09

Tja bloggen sitter här  med Amanda och Becca, de kollar typ på björnbröder och jag vill se på 5an för justin är på tv -.-

Jag ska snart börja göra iårdning mig hehe, äta frukost och det men iaf, filmen suger ;s

De ska väll se på nalle puh sen också för att retas, buhu..

Fan också filmen är slut nu men ne tror du inte att jag sätter på 5an och då är det slut och är en annan som interljuvas -.-

Haha jag är sur (;

Hahah asg pogramet är ju bra ;p

Men nu ska vi glo tv så hare gött ;d aja vi ska knulla också byyye

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards