ellasliv

Alla inlägg under januari 2011

Av Ella Olofsson - 30 januari 2011 00:59

Alla vänner bara sviker..

  

Av Ella Olofsson - 29 januari 2011 21:22

Haha javene vart jag vill bo när jag blir stor men jag vill inte bo i Sverige iaf !

hahah ne men har tänkt att flytta te Texas om jag får ngt bra jobb o pengar och ngn gång lär mig Engelska -.-

Haha och jag kommer aldrig lära mig engelska ju xd

Haha ne men ah, där vill ja bo iaf så kul o veta (y 


   Favorit kaka ;dddddd

Av Ella Olofsson - 28 januari 2011 22:07

bajs, haha ne men ah   

Träffa amanda och becca idag men de drog för nt så länge sen (n

Haha ska kanske träffa de i morgon med om jag har lust och pallar   

haha vad gullig smylis (stav)

Men iaf, mamma fråga mig nyss om ja ville åka och kolla på Rihanna i oktober hah jag vet långt tid tills dess men ah, sa att jag kanske nt ville ;o

Hahah vene varför men ja ba ne jag vene vill hällre träffa justin en henne..

Och lite xd

Men bara att säga att jag vill så ah (;

Inget bestämmt en men ah man kan ju alltid hoppas men hällre justin asså !


  

Av Ella Olofsson - 28 januari 2011 15:41

Har inga riktiga sysken eller säger man så ? 

haha ne men har två halvsyskon bara (y

aja skit samma, är iaf minsta barnet har bara storasyskon typ ;d 

Men shit the same alla säger typ ba asså det suger att ha syskon och att va lillasyster och allt sånt haha men så tycker nt jag att de e (;

Älskar iaf mina syskon te 100%

De ställer alltid upp för mig och vi hittar alltid på ngt kul när vi ses som om vi bor tsm hela tiden fast vi nt gör de   

De är iaf BÄST!   

Av Ella Olofsson - 27 januari 2011 22:25

asså seriöst sånna här dag 8 dag 9 sakerna suger haha xd

och dock har jag aldrig tid att blogga de e ju ett minus hahh och jag pallar nt ta bild och ladda upp på datan o lägga ut vad jag hade för kläder för camen e typ trasig så måsta ta kort med mobilen och det pallar jag seriöst nt men kan säga att jag hade ett par jeans och typ ngt tröja med guld fåglar haha (y 

Aja men ska läsa glosorna nu pusshej   

Av Ella Olofsson - 26 januari 2011 21:31

haha meningen med mitt bloggnamn vet jag faktiskt nt ?

Kom väll inte på något annat namn det var de första ja kom på typ ;d

gillar inte namnet men fanns inget annat ;ddd


Hahaha aja skit samma idag träffa jag lollo, markus nathalie, ida, kevin, cevin o linus (;

Fast va nt med alla samtidigt men iaf vi hade väll kul ? (;

Men iaf ska ha ngn jävla lag dag imorgon så ska ut o pimpla på kvännarsjön haha ja o mousa har så sjukt många minnen där jag alldrig kommer att glömma jag lovar!

Aja så vi ska dit iaf, så lollo kommer te mig halv åtta imorgon haha hennes mamma har snackat med min mamma.. Jag kommer ju seriöst att sova då   

men ah sen kommer mousa och nathalie te mig vid typ åtta troligtvis men ah vi ses   

Av Ella Olofsson - 25 januari 2011 20:30

haha va menas med ett ögonblick ;o

Haha ah, vet inte vad jag ska skriva eftersom jag nt vet vad de är xd (:

Känner att mitt inlägg vart as fint ju   


  

;d

Av Ella Olofsson - 25 januari 2011 17:20

Tja bloggen pluggar engelska glosor nt alls kul ;s

haha ne men ah, skulle igentligen vart med louise idag men hon hade glömt att sin lilla syster fyllde år idag, Grattis te henne ;d

Men ska träffa louise imorgon o kanske två till de märker vi (;

Men nu ska jag käka vi ses bloggar senare (;

 

gulligg eller vad ;oo 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards