ellasliv

Alla inlägg under juli 2011

Av Ella Olofsson - 31 juli 2011 13:22

Tja, igår var jag med dom bästa Nadia, Alva och becca fast dom behövde dra hem vid ungefär klockan 10 så då drog jag o nadia och träffade finaste Nathalie Falkhammar. Vi drog ner på stan o lite minna faktiskt inte där vi även mötte jonathan. Va med dom tills mamma ringde och sa att jag var tvungen att dra mej hemmot. Så jonte följde mej en bit, träffade även Underbaraste Jesper Davidsson (Kusin) på vägen hem så stannade och snackade med honom ett tag ;)

Men iaf idag blire att träffa nadia så ska snart börja fixa mej och dra o möta henne hade jag tänk. fårse vad vi hittar på kanske ska träffa Nathalie också, men ha det bra hejdå  


Bilden nedanför är på sveriges gulligaste Nathalie Falkhammar när hon var liten du är bara för gullig bebis! <3

   

Av Ella Olofsson - 31 juli 2011 00:59

Jag vill bara att du ska veta hur jävla underbar du är bebis, du har förendrat mitt liv, och det är jag sjukt glad över vi har inte kännt varann länge alls med vi har bildat sjukt många och fina minnen tillsammans vi har både gjort bra och dåliga saker ihop. och vissa saker kommer jag aldrig ens glömma thats it liksom, med dig kan jag vara mig själv bästavän jag vågar stå för den jag är med dig kan jag göra saker jag aldrig skulle kunna göra för någon annan för jag skämms inte?

Det finns stunder då vi bråkar då ljusa dagar blir till mörka men vi blir alltid sams så snabbt. Det finns dagar då vi bara kan sitta och garva åt precis ingenting bara sitter där och typ dör av garv får magkramp och knappt kan röra oss. Jag fattar inte att en människa som du kan betyda så mycket för om du skulle ta tabletter skulle jag ta precis lika många för utan dig går det inte att leva och jag är seriös det är till dig jag vänder mej när jag mår som värst det är till dig jag ringer när jag behöver hjälp för jag vet att du alltid finns där för mig och lyssnar på mig. Jag vet att du finns där för mig och stöttar mig till 100% !

Du är världens bästa jag svär finns ingen bättre en dig.

jag skulle inte lämna dig för alla pengar i världen för du betyder mer en det vi klarar allt tillsammans precis allt vi kämpar tillsammans!

du är en äkta vän en sådan vän alla borde ha. Jag har den turen och fick dej, jag hade den turen att bli just din vän din bästavän. 

Vi två har hatat varann vi verkligen hatade varann när vi var mindre vi gick och snackade skit om varann men jag fattar inte att allt kan ändras så fort från att ha hatat dej mest av allt till att jag älskar dej mest av allt, det är helt jävla sjukt men är endå så sjukt glad över att vi började snacka!

Man kan inte beskriva dig med ord det bara går inte du är bara för jävla fin unge. Om du lämnar mig jag lovar jag skulle falla till botten och stanna där förevigt aldrig mer återvända. För utan dej nej jag kan inte se mig själv, alla vet att det är du och jag som ska hålla ihop det är du som ska vara min bästavän ingen annan och det kommer du föralltid att vara och om inte så kommer du vara det innest inne. Minnena med dig kommer alltid stanna hos mig det är minnen jag aldrig kommer glömma. Under så kort tid har vi skaffat så många fina minnen och det blir mer jag lovar!

Jag kommer alltid finnas för dig och du kan lita på mej till 100 % 

Jag älskar dig NadiaHamn glöm inte det!


Det kommer föralltid vara vi ! 

EllaOlofsson HJÄRTA NadiaHamn  


   

Av Ella Olofsson - 30 juli 2011 01:05

okej. kan bara säga såhär jävligt omoget att göra så att vi åker fast när det inte var vårt fel, vi mötte dig på vägen och sen gjorde du så vi fick skulden. Vi gjorde inte ett jävla skit vi ville bara inte att vi skulle bli fast.

tycker bara att det är jävligt taskigt att alla tror att de var vi, skulle aldrig göra så och speciellt inte mot några jag känner ?

men eftersoom alla tror att det är jag o mina kompisar kan jag ju bara säga förlåt då

för att det inte var jag!

ska fan döda personen som gjordet helt ärligt!

Av Ella Olofsson - 29 juli 2011 17:04

nadia kand u inte vakna någon gång eller jag orkar inte vänta längre! 


~jag älskar dig timmie berglund~


 

Av Ella Olofsson - 29 juli 2011 04:51

juste glömde säga vad jag gjord idag :d

Först vaknade jag typ vid 11 av att nadia ringde men somnade snabbt om de typ halv två då hon spamade mej igen men aa så kom hon tyå te mej sen vid typ 5-6 tiden drog vi o mötte eric adolfsson tror jag han hette vi gjorde typ ingenting chillade lite o gick runt kuk kul. sen va han tvungen att dra så då drog jag o nadia o träffade nathalie ännu roligare ! haha skoja men aa sen drog vi hem igen sen va hon tvungen att gå in för hon behövde käka så då träffade vi även min kusin (jesper Davidsson) som jag inte träffat på typ så häääär länge va typ as liten sist jag va med han så jag knappt minns det. men aa det var iaf sjukt kul att träffa hobom efter så långt tid men aa. nu sitter jag o nadia här o ba chillar lite ska snart gå o sova eftersom vi ska dra o kolla när min kusin kör match på IFK imorn klockan tolv kommer aldrig orka gå upp men aa tycker alla kan komma o kolla på hur duktig han är.. o bara så alla vet jag kommer bli rik naat för jesper lovade mej att om han vart en berömd fotbollsspelare skulle han ge mej minst 1 miljon men aa de kommer ju aldrig hända .. synd dä men hare gött bloggar imorn  Puss!

gammal bild på mig o jesper nedanför ;)

 

Av Ella Olofsson - 29 juli 2011 00:36

jag vet inte hur jag ska säga det här men jag vill bara att du ska veta att jag kommer sakna dej något enormt mycket alla våra fina minnen vi har tsm kommer jag aldrig att glömma. vi har inte bara haft det roligt tsm vi har delat skratt, gråt ilska allt har vi delat vi har alltid kännt varann redan sen första dagen på dagiset. det var alltid du som fick mej att skratta när jag var ledsen och grät det var du som tröstade mej jag visste att du fanns där för mig när jag behövde dej jag visste att du var på min sida, vi har kanske båkat  & slagit varann men vi har alltid blivit sams så som äkta vänner. Du har varit min bästa vän redan sen första dagen med dig har jag alltid kul. Men nu ska du lämna mig och vi kanske inte kommer ses på jätte länge. Jag vill inte att vi ska tappa kontakten och att allt ska försvinna. när vi var små lovade vi varann att aldrig flytta ifrån västervik, att vi skulle resa tsm allt nu är allt tvärt om du lämnar västervik du lämnar mig jag är rädd, väldigt rädd jag är rädd att förlora min bästa vän efter så många åt tillsammans nu kanske de händer. Chansen att vi slutar snacka, träffas och allt är väldigt stor jag vill inte att det här ska hända.. 

Der vill jag verkligen inte och det har jag aldrig velat men nu kanske de händer det svider i hjärtat att veta att du ska flytta flytta långt ifrån mej. 

Men jag lovar hjärtat att jag alltid kommer minnas våra underbara minnen jag har med dig som tex när vi var små och du tog dockan ifrån mej när jag sov och kasta iväg den o jag sa i somnen hämta dockan nu och när jag kastade bordet på dej vi har både gjort bra o dåliga saker tillsammans men vi har alltid klarat de och det har vi gjort ihop!

vi har växt upp tillsammans du och jag och jag trodde vi skulle göra de länge till men så vart det tydligen inte..

men de jag vill säga är att jag alltid kommer att minnas dej och jag kommer sakna dej något enormt men jag kommer framförallt ALDRIG glömma våran fina vännskap. 

Jag älskar dig nu och föralltid Amanda Löw. Du har förändrat mitt liv och det är jag glad över!.


Jag minns när du sa " jag kommer aldrig lämna dig gumman vad som en häder glöm inte det" .. </3


   



Av Ella Olofsson - 28 juli 2011 13:56

Tja nadia sitter här precis igemte haha ne skoja hon plattar håret vetiufan vad hon ska göra med håret när hon sätter upp de lite hur som helst men skit samma idag blire att hitta på ngt kanske skulle träffa ngn eric eller vemfan det va vet inte vem de är nadias kompis typ :)

men aa bara så alla vet så ska jag hämnas på dej nathalie eftersom du la upp en jävla massa fula bilder på fb -.-

men aa ska snart börja fixa mej osv men ha de gött alla pusshej!  

           

Av Ella Olofsson - 28 juli 2011 01:50





   

två bilder sen speedwayen igår fett oseriösa men ändå seriösa men iaf. dagen tillbringades tillsammans med bästavän, andre han va random haah ne skojja och älsklingen.  Vi gjorde typ ingenting men aa skit samma älskar dom lika mycket iallafall <3

men just nu sitter jag o snackar med älsklingen som jag gjort sen jag va med nathalie o nadia som va typ för två timmar sen haha :')

älskar dej timmie!

men hare gött imorn blire att dra te almvik med nadia kanske hejdå <3


Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards