ellasliv

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Ella Olofsson - 24 januari 2011 21:26

Louise bästa vän..


Går inte att beskriva med ord hur mycket du betyder för mig, har kännt dig sen jag gick på dagis och jag började vara med dig mer o mer efter att jag fyllt fyra.

jag har så sjukt många minnen med dig som jag aldrig kommer att glömma och speciellt inte från första skol dagen!

Du är en jag alltid kan prata med när jag behöver det, och det är jag sjukt tacksam för, du är en jag kan lite på te 120%.

Du kan alltid lita på mig och jag kommer alltid finnas för dig!

om du lämnar världen, ta min hand och gör det med mig, jag skulle inte klara mig utan dig.

Du har hjälp mig genom sjukt mycket och alltid funnits för mig, du har förendrat mig  väldigt mycket och det är jag glad för och tacksam över!

Tillsammans klarar vi allt, jag LOVAR!.

Du är en äkta vän som har en väldigt stor plats i mitt hjärta och den platsen är bara din, och det kommer den vara för alltid.

Jag kan skriva hur mycket som hälst om min bästa vän men det skulle ta alldeles för långt tid.

Du är en sjukt fin och underbar preson, jag skulle göra allt för att inte förlora dig, och jag är seriös te 100% 

Lova mig en sak lämna mig aldrig de skulle förstöra mig helt..

Det ända jag kan säga är att Jag ÄLSKAR dig över hela mitt hjärta!   

Kolla in hennes blogg :


www.loolllo.bloggplatsen.se


  

  


Av Ella Olofsson - 24 januari 2011 20:46

Tja bloggen, har träffat louise idag o även markus hah ovanligt att ja e med louise har vart med henne hela veckan 0.o 

Haha ne men skulle träffat becca men det vart nt så tyvär :( 

får träffa henne ngn annan dag (;

Haha asså jag stå stå i matsalen i morgon och stå som städerska det e ju fint (y

huh, kommer ju skämmas igäl ? ;o

det är även den segaste dagen i morn med går te fyra -.-

Vi slutar alltid så sent :( 

Haha ne men iaf ska träffa lousie imorn kul som vanligt blire väll hoppas ja ;d

aja jag har lovat louise att hon ska få ha min mobil under hela skoldagen imorn eftersom jag fick ha hennes idag på en lektion för att lyssna på musik xd 

Hon hade den iaf hela dan idag typ, xd så hon har typ messat en massa folk fast från mig hehe, men iaf imorn äre louise som skriver bara så att alla vet (;

Jag har inget att skiva så det var därför jag skrev de där xd §

Men nu ska jag plugga engelska o sen hoppa in i duschen   


    Tummen upp te Justin eftersom han bär sveriges färger (y 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards