ellasliv

Alla inlägg under juli 2010

Av Ella Olofsson - 31 juli 2010 11:16

Tja bloggen,

Idag kommer typ Alice hem så har bestämmt mig för att träffa henne :D

Fast hon kommer inte hem förs ikväll så får hitta någon att vara med innan :)

Aja, har typ inte gjort så mycket en eftersom jag nyss typ vakna ska typ snart äta Frulle :D 

I morgon fyller Alice 5 år så ska typ te henne och fira hennes födelsedag (:

Har typ inte vart med på 2-3 år så tänkte att jag kunde vara med iår :D 

Och jag fyller ju också år snart Weee <3

Om 6 dagar drar jag te stockholm så vill träffa ganska många innan jag drar dit men det kommer väll aldrig att  hända att jag kommer träffa alla jag vill hehe :D 

Men har typ inget mer att skriva så bloggar senare pusshej (L)

:*

Av Ella Olofsson - 30 juli 2010 23:10

Tja, 

Haha, dagen har varit bäst.

Dagen tillbringades tillsamans med Felicia och moousa ; D

Hah vi typ gjorde bort oss för massa folk sen sa typ mousa att han ville dra och köpa klubber haha så vi drog te bögensved haah sen typ när vi skulle hem därifrån säger fellan te mousa lär dej kör !

sen typ åker fellan på mousa så dom ramlar med cykeln och då kommer det folk och kör förbi hah..

Vi hade sjukt kul,

sen typ när vi var på kvännarskolan va typ några jag kände där som började kata och fellan fick värsta  dampet så hon börjades brottas med en av dom haha såg ut som två dvärgar som slog varann sjukt roligt att se :D

Men kan inte blogga mer juat nu lägger in ett nytt inlägg lite senare kanske ;p

Pusshej <3

-

Av Ella Olofsson - 30 juli 2010 11:51

Tja bloggen,

Vakna nyss av att mamma och pappa väckte mej för att säga att dom skulle dra ut och åka motorcykel.

Ville somna om men det gick inte -.-'

Ska snart gå och äta frulle :)


Bloggar senare ;D 

Av Ella Olofsson - 29 juli 2010 23:21

  

  


  


  


  


  


  


  


  

..

Av Ella Olofsson - 29 juli 2010 21:16

Allt är typ förstört. 

Jag trodde seriöst inte så om dej trodde du var en bättre och ärlig person.

Ena dagen var vi jätte bra kompisar sen nästa dag så är vi värsta osams när jag inte ens gjort något.

Tänker på dej hela tiden,

Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dej otroligt mycket , innan vare du och jag genom allt nu är det typ tvärt om :(

Vill att det ska bli som det var inan , men du ska veta att jag älskar dej sjukt mycket :/

 Jag saknar dej      

Av Ella Olofsson - 29 juli 2010 18:11

chacha, 

Sitter här med mousa vi gör typ ingen ting vi ska typ va med fellan lööv :D

Så vi ska typ möta henne nu (:

Jonas alicia och issa e här och hälsar på just nu dom typ kollar på tv hehe (:

Haha dom är glupska och äter upp mina kakor ;o

Hah eller ja ska typ inte säga ngt för jag åt upp två paket ballerina här om dagen ;D 

Vi har typ precis kommit hem från affären där vi köpte popcorn och godis haha jag och mousa e glupska ;D 

Aja ska dra nu bloggar senare ;D 



  


  

  


Pusspåer:D

,

Av Ella Olofsson - 29 juli 2010 16:11

Hejsan alla söta bloggare :D

Väntar på att Mousa ska bli klar så vi kan va igen, 

han är typ hemma och äter.

blir väll typ att dra ut och göra något :D

saknar vissa personer sjukt mycket just nu,

länktar te på lördag då alicesominteärbättreenmig kommer hem :D

Har saknat henne sjukt mycket <3

nu har även alice j kommit hem från öland vill typ träffa henne men hon ska snart iväg igen :(

Sen när hon kommer hem därifrån så drar jag te stockholm.

Det typ regnar as mycket ute just nu jag som vill ha sol   

Jag har typ blivit osams med en kompis jag tyckte om sjukt mycket :/ 

vill inte att det ska va så.   

Men det är inte mitt fel, att vi blev osams.

Men ska typ dra ut o möta mousa nu

Pusshej <3


..

Av Ella Olofsson - 29 juli 2010 14:23

tja bloggen,

Kom nyss in efter en sväng vid jenny :D 

Kom nyss på att jag saknar discgolven sjukt mycket vet inte varför men men .

Har typ inget att göra för jag sitter vid datan och mousa sitter på golvet och ringer heta linjen han snackar typ med ngn kille som snackar engelska ;o

Haaha mousa lossas va justin bieber så han sitter o sjunger xd

Aja ni kan ju gärna lämna en komentar :D <3


Gammal bild på mousa :D 

  


Puss&kram e er (:

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards