ellasliv

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Ella Olofsson - 20 januari 2011 22:32

Dagen spenderades med bästavän (y

Haha vi gjorde nt så mycket bara dampa o lollo är feg hon vågar nt lukta på en parfym haha då e man tönt asså xd

Men aja vi har prov i morgon och jag kan nt ett skit för jag är så jävla glömsk och glömmer vart jag lagt so boken och jag vet att jag tog hem den för jag träna igår och sen idag varen borta o jag tog inte med den te skolan heller ;o 

haha cepe asså ;s

Haha jag gillar kakor !   

Haha ne men träffade även ida en stund sen efter att lollo dragit asså jag stör mig på att hon bor i veckebäck hon måste hem så tidigt ju..

Men jag o Ida drog iaf te mousa där vi träffa hans fåglar o lite hans fågel satt sit på migg huvud..

haha xd sen så kom mousas pappa på ett namn te mig när vi cama med mousas faster ba Ellarbellar om man kan säga det rätt låter de sjukt så nu ska ida kalla mig för de taskigt taskigt men nu ska jag hoppa in i dushen sen leta på son o sen plugga plugga plugga!

Juste fan vi har glosor också ;o

men de är i skolan hah (y 

Jag sköter mina lxor bra känner ja   


    

Av Ella Olofsson - 20 januari 2011 17:29

min största idol är justin bieber men det visste väll alla redan ?

haha o de e den för att han är bra o sjukt gullig ahha jag vetifan nt vad man kan skiva mer en de ;o

hah aja han är iaf en pop sångare (;

En riktigt bra också ;)

haha ah finns inget bätte att skiva så ni får nöja er   


Av Ella Olofsson - 20 januari 2011 07:17

Tja ska snart dra te skolan haha går te typ halv fyra fast det känns typ som att jag går te typ 2 eftersom de första lektionerna går så snabbt så de räknas inte (y

Haha men aja bloggar senare och sen tar jag dag 4 saken senare vi ses ;d   

Yabba dabba dabba da da voila ;d 

Hahha så jävla roligt de låter xd

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards