ellasliv

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Ella Olofsson - 17 januari 2011 21:32

Jag heter Ella Olofsson och föddes i västervik ( Sverige)

Jag gillar Musik och gymnastik men även andra sporter (y

Justin Bieber är min idol o de e han bara för att han är bäst!

Haha vet nt vad man ska skriva? haha.. men aja jag finns alltid för mina vänner och lyssnar alltid på vad mina vänner har att säga hur intressant eller ointressant det än är.

Jag finns alltid för mina vänner när de behöver mig. Jag skrattar åt saker som inte ens är roligt ? Men även åt saker som e roligt xd

Haha jag är nt bra på att presentera mig (y

Asså det är as svårt att beskrriva sig själv jag vet ju liksom inte vad andra tycker om mej eller så men oftast får jag höra att jag är snäll & omtenksam.

Jag kan göra nästan allt för mina vänner jag vill bara att de ska må bra !

Jag har as dålig humor och ibland kan jag få mina damp ryck haha xd

Jag är alltid mig själv.

Jag är en person som tar åt mig väldigt mycket om ngn säger något taskigt..

jag är en Person som förlåter personer väldigt lätt hur sur jag en är på dom  


 Mina vänner och familjen är de som betyder mest för mig och även de jag skulle göra allt för Utan dom skulle jag nt klara mig !

Haha vi kan lägga in justin där med skulle nästan kunna göra allt för honom ;o

Haha jag är störd xd


  

Av Ella Olofsson - 17 januari 2011 21:31


bara för att jag ska ha ngt att skriva om..

nu tänkte jag göra som alla andra (fast alla börja för typ ett tag sen..hehe)  :)
Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Min största idol
Dag 5 - Det här åt jag idag 
Dag 6 – Denna månad hitills.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Meningen med mitt bloggnamn.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – Jag vill bo när jag blir stor
Dag 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Detta betyder mest.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – En nytagen bild på mig & 10 punkter folk inte vet om mig.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Det här året kommer se ut såhär.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – 20 bilder från året som betyder mycket för mig och varför dom gör de.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Något du minns från sommaren och något du minns från vintern
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Av Ella Olofsson - 17 januari 2011 19:10

Tja Linn är en mupp hon skämmer ut mig för folk (Y 

Hhaha men iaf lollo drog nyss ;(

Haha xd

Finns inget att skriva blablabla (;

Men ja vene vad jag ska göra linn har tagit min mobil och hon skickar säkert en massa cepe sms te folk -.- xd

aja får blogga senare finns inget att skiva om just nu men iaf jag vill te copp men linn vill nt följa med hahah (yyy §§


  

Av Ella Olofsson - 17 januari 2011 16:52

tjaaa :) 

Ella ville att jag skulle gäst blogg så ah :)

just nu sitter ella o e duktig med läxor (y 

pluggis Ella :) §

i alla fall vi gör typ inte så mkt men vi ska hitta på ngt snart:) §

har typ inget o säga men okej §

Ella är en tönt o alla borde checka min blogg (y´§ 

http://loolllo.bloggplatsen.se


alla kollar den (y §

aja later ! 

        

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards