ellasliv

Alla inlägg under maj 2011

Av Ella Olofsson - 9 maj 2011 07:18

~Ge mig en chans och jag lovar att aldrig svika dig~


Tja drar mig snart till skolan haha eller ne inte en på ett tag men iaf :)

gårdagen var chill vart att vara ed adrian nadia o ricke ju, vi ttyp gjorde inte så mycket men iaf det varchill ja o nadiaq satt o käka glass ahha vi är glupska   

Efter skolan blire att träffa ricke o några fler kanske får se vad som hittas på, men aja vi ses :D 

 

Av Ella Olofsson - 8 maj 2011 17:52

Tja vaknade runt kl halv två idag bara för stt mamma kom o väckte mig o nadia -.-

haha va ganska trött om man säger så eftersom nadia höll mig uppe hela natten o sen säger hon ba jag ska bara vila ja ba okej ska jag stänga av datorn ifall du somnar så säger hon ba nej jag ska nt sova asså jag är nt trött po sen typ 5 min efter ligger hon o sover hahaha xd

men iaf vi ska snart käka sen blire att träffa ricke o Adrian    

 Får se vad vi hittar på,  blir väll att chilla som vanlig  :)

Men nu ska jag o nadia spela fia med knuff på datan hoppas bara nadia nt blir så tjurig o skriker som vanligt när hon förlorar hehe..

see ya  


   

Av Ella Olofsson - 8 maj 2011 00:05

Tjo dagen tillbringades tsm med nadia ricke metaxsas o axel kul vare :)

Nadia var även nattgäst hos oss som hon även blir inatt också :)

haha axel sitter o sjunger för oss i skype gulligt värre ..

men iaf nu ska jag kolla film se ya haha :d

ASG nadia gick in på toan när pappa stog o pissa hahahaha.


Av Ella Olofsson - 6 maj 2011 06:57

tja drar mej snart till skolan, sitter och pluggar till biologi provet idag seriöst jag kan nt ett jävla skit ?

Cepe asså blir väll omprov haha, men iaf idag blire att träffa nadia tror jag :)

lär ju bli så jävla bäst !  

haha men iaf skriver senare idag måste pluggaaaaa för jag är pluggaren x 1000    

Av Ella Olofsson - 5 maj 2011 16:27

jag älskar dig, orkar inte mer, hela jag faller i bitar, det händer steg för steg.

Av Ella Olofsson - 5 maj 2011 07:02

Tja, ska snart börja fixa mej för andra dagen i skolan (Y 

är hur trött som helst o aa...

kommer förmodligen frysa igäl när jag kommer utanför huset svinkallt ju o jag fryser ju redan nu. men aja.


_______________________________________________________________________


måste bara säga det hanna att det är nt alltid dej det handlar om när jag kommer te fågelbäret ?

jag ville nt snacka med dig ett jävla dugg igår, jag struntar i dej nu så snälla bara sluta o skriv sånt på din blogg det gör mej hur irriterad som helst!

Av Ella Olofsson - 4 maj 2011 22:54

Hinner nt blogga så blir ett snabbt inlägg :)

Dagen tillbringades med Nadia adrian o ricke. slutade tidigt idag så jag lollo ebba o natta gick o mötte nadia vid hemköp en drog vi te fågelbäret.. men sen typ började det hagla o allt så jag nadia o lollo drog te lollos mormor o käka kakor nadia typ käka upp alla ? haha. men iaf sen drog lollo hem o jag o nadia gick te adrian :)

skoj vare iaf (:

Haha fårse vad som händer imorgon<3

peace!

Av Ella Olofsson - 4 maj 2011 07:03

Tjo gårdagen var grym träffade Rickhard, Nadia Gurkan "bertil" och Axel :)

Vi typ drog o grilla o massa hade typ damp så det sjunger om det haha kanske lägger upp ngr vidios från det senare haah :d 

Men iaf slutar tidigt idag så jag o nadia ska dra te fågelbäret o sen te ludde kanske, ska snacka med en massa folk :)

men nu ska jag snart dra te skolan boring!

Peace :D

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards