ellasliv

Alla inlägg under maj 2011

.

Av Ella Olofsson - 21 maj 2011 12:44

Jag älskar dig ! <3

Av Ella Olofsson - 20 maj 2011 21:23

asså jag är typ beroende av chocklad glass vafan ;o

sen typ när ja o nadia skulle te kvännarsjön tog jag med mig två kulor glass på en stor sked men jag tappade dom på vägen.......  

Käkat typ ett halft pakjet glass idag fast nadia har hjälpt till lite men endån ska inte äta mer glass! snackar även med emilio i skype sötis asså (: hhöhö

oupsi nu är hela glasspaketet slut.. jag o nadia är små glupiskar :D

hehe.. men aja träffade nyss arvid linn o emma en stund eller det var ett tag sen men endån vi träffade dom :)

fårse om vi träffas en stund sen också?.. men nu ska jag o nadia käka upp glassen o sen dra ut pusshej <3


     

Av Ella Olofsson - 20 maj 2011 06:47

hej alla fina, fyfan vad jag stör mig på alla som ba jorden går under på lördag o bla bla det kommer inte hända iaf inte vad jag tror bara för gud har sakt att den bara gett oss så många antal år så betyder det inte den kommer gå under. Om man inte ens tror på gud då?

Haha ne men iaf igår varte Adrian Nadia Louise och Richard (Y)

Bara för att jag älskar min ring och för att den har gått sönder nu ):

 

Av Ella Olofsson - 19 maj 2011 08:09

Tja nadia o jag vaknade typ nyss o nu säger alla att vi ska va vid vo och orientera vid klockan halv man ba hehe..

men ah så vi ska börja fixa oss snart :)

men nu ska jag gå hejdå <3

Av Ella Olofsson - 18 maj 2011 23:02

Tja sitter här med Nadiadensämsta vi typ sitter och tjockar i oss en massa godis .. haha jg känner mej tjock -.- ....

haha dagen  har tillbringats tsm med nadia o enis eller ah enis kom o va med en stund , drog även ner på stan idag köpte mej en bok vetifan varför men ah heter man ella så heter man så är det liksom :)

men snart kommer nadia ligga o snarka i sängen som vanligt haha ne skojja :)

Imorgon blire orientering tsm med alla 7:or o 8:or tagga det ska bli hur TRÅKIGT som helst!

Men nu ska jag o nadia käka upp vårat godis ses :d

   

Av Ella Olofsson - 18 maj 2011 12:41

Slutar om fem min vafan, sen blire att dtra hem få tag i becca o fråga om vi skulle på stan eller inte sen blire att dra och bada med dem bästa vet inte om det blir i hästhaga sjön eller grön ö eller vafan det var men vi märker väll ? :)

Men ah ska plocka ihop nu ses :) <3

 bild sen sommras :)

 

Av Ella Olofsson - 18 maj 2011 07:12

Hej, haha igår skrev ju jag att jag inte drog te vetlanda för jag var bajja nödig xd haha det stämmde inte Asg för alla er som trodde det ? :)

Jag drog inte för jag var ledsen o massa saker hänt en jävla mycket på sistonde om man säger så.  men iaf igår varte typ att va med Nathalie Louise Markus o Kirre, men sen kom typ 1000 pers till fast dom träffade vi bara, ( Arner, Ida, Gurkan, Axel, Jonte, Ricke, Malin, Nadia )

Fast sen drog alla o jag o Nadia drog hem till mej :)

men nu ska jag göra iårdning mej ses <3

Av Ella Olofsson - 17 maj 2011 18:09

Vart inte att dra te vetlanda idag eftersom jag inte var på humör och jag var ganska ledsen.

Haha, men ah alla typ lacka på mej för att jag inte följde med men det har hänt en massa saker så jag orkade o ville liksom inte.

men jag vill bara säga tack till arvid som får mej på sjukt mycket bättre humör när han stöttar mej genom allt!

och hejdå :) 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards