ellasliv

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Ella Olofsson - 15 maj 2011 22:47

Minns du när du sa, ( du+jag = sant! ) ?

Det var ett år sen du sa att du aldrig skulle svika mig eller att ngt skulle förstöra våran vännskkap.

Några månader efter börjar du igga mig och slutade prata med mig. 

Sen fick vi upp kontakten o har ses typ varje dag. Nu börjar du igga mig igen o börjar göra som sist jag villl inte att det händer igen jag vill inte att våpran vännskap ska försvinna?

Eller ska vi kanske bara skita i allt o bara gå vidare, glömma varann o alla minnen.

Det värsta är att du har för stor betydelse i mitt liv o jag kommer ha det hur svårt som helst om du lämmnar mig, men det kanske är det rätta jag vet inte varför jag tänker såhär eller varför ens skriver det men allt känns så fel just nu.

Folk säger att du sakt saker till dom o sen säger du en massa andra saker till mig, varför inte bara säga det till mig rakt ut istället ?

Alla gör misstag men jag tror nog det största misstaget var att lära känna dig från hela första början..



    



Av Ella Olofsson - 15 maj 2011 15:49

             

Av Ella Olofsson - 15 maj 2011 12:57

Varför ska jag alltid gilla personer jag vet jag aldrig kommer få? 

Hej, nadia ligger o typ halvsover eller ne jag tror hon är vaken men endån, hon sover enligt mej. Hon var typ uppe te någonting för jag hade somnat vid typ 3 för jag låg i sängen o nadia va så osocial för hon satt o blogga så jag somnade men sen ba hör jag ngn ba ella e du vaken typ kl sex man ba mm ..

Fast igentligen ville jag bara somna om.

men det gjorde jag typ en halvtimma efter :D

Men vad finns det att blogga om igentligen inget särkilt som hänt typ..

förutom att man har fått reda på en jävla massa saker som verkligen sårar en ordentligt så varför inte bara säga det till mig rakt ut istället för att gå o säga det till massa andra bakom ryggen på mig o sen få reda på det utav dom? 

     




Av Ella Olofsson - 15 maj 2011 00:23

hejsan alla söta, sitter här med nadia o snackar i skype med Gurkan o Ricke de är värsta osociala haha  

Jag har iaf blivit nyttig, haha ne jag skoja men jag gick faktiskt te affären och köpte ett jätte stort äpple te mig o Nadia o.O

Ovanligt inte ofta jag käkar äpple, haha så jag o nadia stog o käka äpple när Vi mötte Gurkan, Ricke Axel o jonte.

haha de där kan va Nadia o Bieber ---->    

Ja man börjar ju gilla bieber när man är i mitt rum ofta  

 Jag o Nadia ska iaf kolla film nu ses :)

Juste va Speedway idag fan redigt nice  

Blir kanske även att dra upp te Vetlanda på tisdag med lollo o kolla speedway   

Men nu drar jag puss!

sötisar på bilden nedanför :)

   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards