ellasliv

Alla inlägg under maj 2011

Av Ella Olofsson - 14 maj 2011 12:58

hej, sitter här med Nadia hon vaknade typ för en timma sen medans jag typ vaknade för 3 timmar sen ;o

men fårse vad vi hittar på :)

Igår var jag iaf med Axel Ricke, gurkan och sen ngr mer jag inte känner o kan namnen på tror det var gurkans kusiner. Sen kom Metaxsas o Adrian..

Vart typ lite tjaffs mellan ngr men ah så jag o nadia drog..

men nu ska vi käka frulle ses :D


Av Ella Olofsson - 14 maj 2011 12:58

hej, sitter här med Nadia hon vaknade typ för en timma sen medans jag typ vaknade för 3 timmar sen ;o

men fårse vad vi hittar på :)

Igår var jag iaf med Axel Ricke, gurkan och sen ngr mer jag inte känner o kan namnen på tror det var gurkans kusiner. Sen kom Metaxsas o Adrian..

Vart typ lite tjaffs mellan ngr men ah så jag o nadia drog..

men nu ska vi käka frulle ses :D


Av Ella Olofsson - 12 maj 2011 22:18

Cepe dag asså?

först dra te skolan på hemkunskap sen ledigt i två timmar sen får ja o lollo besök från ngn från jäla tele 2 ?

haha så va tvungen att snacka med dom så kom försent te lektionen så ah sen efter skolan vart allt helt fel..

hoppet förvinner bara mer och mer dag för dag jag trodde jag hade chansen men allt var väll bara en fejk eller ?.. 

Av Ella Olofsson - 11 maj 2011 22:06

Tja, kom in för en stund sen jag o nadia har vart o kollat när bertil tränat speedwy :)

Grymt vare iaf om man säger så, gjorde lite saker men det är bara dom som var med som fattar (:

Imorgon blire iaf att kanske va medlollo men har inte lovat ngt efetrsom jag har lite saker att göra.. men ah ni som tror att jag har ett förhållande på fb med ngn det var bara fake eftersom ngn facerapat typ -.-

men nu ska jag glo tv ses  


~jagäslardej~

Av Ella Olofsson - 11 maj 2011 13:54

tja sitter på kvarsittningen med jonte o nathalie, natta sitter o spelar upp massa depp låtar om kärlek man blir ju på lite dåligt humör men ah haha, vi hade typ as damp förut typ vatten krig vafan ;o

haha palla att våran lärare låter oss sitta ensamna när dom vet att vi inte klarar det asg!

men iaf snart drar jag mej te nadia tror jag   

Om jag inte ska hem innan, men ah dagen har vart hur seg som helt och jag typ somnar när som va så jävla trött så jag knappt orkade gå upp för trappen så jag snubblade och alva började as garva det var fan taskigt asså.. haa men sånt är livet :Dbara jag som tycker det har vart varmt ute de senaste dagarna ?

 

Av Ella Olofsson - 10 maj 2011 22:09

Hej alla fina, kom nyss hem efter speedwayen västervik vann ju som vanligt vi är grymma (Y)
Men ah, Idag varte att va med ricke axel gurkan och nadia vi drog o bada haha eller jag bada ju nt men endån jag var iaf med (Y

Kanske ska bada imorgon om det är fint väder sen blire att dra och kolla när gurkan tränar    Bloggar imorgon istället har inte tid nu     

Av Ella Olofsson - 9 maj 2011 22:02

Tja kom nyss hem efter en helgrym dag med de bästa ( Ricke, Axel nadia och Gurkan )  

Kanske lite pinsamt men ah sånt får man väll allt tåla ? ;)

Men imorgon blire att kanske dra o bada med ricke o dom om vi hinner sen blire speedway yeah :D

juste lollo nadia o natta kommer te mig i morgon bitti också för vi ska ha ngn operation dagsverket sjukt pinsamt vi ska plocka ngt jävla skräp vafan -.-

men ah mamma tar internett nu så skriver imorgon om jag hinner se ya :)


Kan man bli mer kär en vad jag redan är ?


Av Ella Olofsson - 9 maj 2011 10:54

tja sitter i skolan och har språkval svenska/engelska haha :D

Känner att jag pluggar flitigt när jag sitter o bloggar haha (:

men ah lektionen slutar om typ tio min så palla gå in för det liksom ?

Men aa kanske nt kommer blogga så mycket i veckan eftersom jag har fullt upp men aa vi ses pusshej <3

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards