ellasliv

Alla inlägg under april 2011

hej

Av Ella Olofsson - 5 april 2011 16:44

hej alla finisar ;d

sitter o lyssnar på massa jb klipp sen emma va o såg han i danmark..

men haha ah bajs på dah (:

ne baa skoja mn dagen idag har väll vart chill skolan rick rätt snabbt endån även fast vi slutade klockan fyra? men senare kanaske de bliirr att träffa mina muppiisshhaarr ;dd <3

emmas vidio ..

Av Ella Olofsson - 4 april 2011 07:23

03/04-2011 

Jag älskar dig   

Av Ella Olofsson - 3 april 2011 11:05

Jag är typ AVIS på Emma & Juliette, har sätt att vidio klipp sen dom va på justin bieber konserten i danmark och min mamma hade ju tänkt ge mig biljetter dit men nej så vart det inte så man vart ju lite smått avis xd

men iaf jag typ tycker det är piss tråkigt att blogga så det är därför jag typ nt bloggar så mycket som innan men ni får vänja er (y

men ah idag kanske det blir att träffa alice o sen kanske några andra det märker vi (y 

men nu ska jag hoppa in i duschen vi ses ! <3

Av Ella Olofsson - 2 april 2011 12:52

Det gör ont när det känslan tar vid
försöker ta mig fram men minnen sätter hinder
vi gick skilda vägar sen sluta vi prata
du sa att jag var speciell
du fick mig att tro på det
men hur kan de vara nåt du mena,
när du valde att gå?
sveket som du lämna det svider i mig än
första gången vi sågs jag minns det så väl
du stod på parkeringen
du log mot mig och du fick mig att bli glad
tänker på dig hela tiden,
kan inte släppa dig
falska ord och minneslösa löften var allt du gav
du ska veta hur dåligt du fått mig att må
allt som finns i hjärtat,
det stannar kvar
minnen av en ängel som flög iväg var du

 

Av Ella Olofsson - 2 april 2011 12:47

hej bloggen, igår varte att va med Ricke o Adrian gjorde nt så mycket va typ hos ricke o snacka o lite (y

fårse vad som händer idag kanske ska träffa lollo senare om jag kan  

   

Av Ella Olofsson - 1 april 2011 07:10

Hej han inte skriva igår eftersom jag plugga till so provet idag hehe Plugga nat..

men iaf va på tjejkvällen igår med de finaste ( Nicole, Amanda och Lollo) älskar er tjejer!

köpte typ nt så mycket men köp varte endån ;)
Idag blire väll att åka o kolla land om jag orkar haha men tror fan nt jag orkar de är så himla trött..

men ah :) 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards