ellasliv

Alla inlägg under april 2011

Av Ella Olofsson - 12 april 2011 18:05

tja, skolan idag var väll sådär var as trött efetrsom jag nt kunde somna igår, haha va även i simhallen på idrotten, seriöst jag tror jag har blivit lite höjdrädd? trampolinerna var as läskiga innan har jag nt haft ngr problem alls men ah har ju nt vart i simhallen på typ två år så kan ju vara därför eller jag har vart en gång men då vare me med skolan o ddå hoppa jag nt så ah ? (;

snart sommar ju :d då blir stranden varje dag hoppas jag och kanske få lite färg. Var ju aldrig o bada på hela förra sommaren eller typ ngr gånger i slutet av sommaren annars satt jag på en jävla läktare kul "nat" haha eller jo med de folk som va med så vare kul men jag ville ju ha färg.. Men iår blir jag neger rent ut sakt det lovar jag (Y 

Men nu ska jag kanske träffa nicole o kandske amanda ska bara snaqcka med dom o se om vi skulle ses :)

Pusshej så länge   

Av Ella Olofsson - 11 april 2011 21:53

tja sötisar :)

Kom nyss hem efetr en dag med Ida, Nathalie o Jannica. men Nathalie drog efter en stund o det var då vi drog o träffa jannica :)

Gjorde typ nt så mycket ba chilla o hade kul liksom ?  

mennu har jag bestämmt mej, jag ska ut o springa varje kväll så jag kan bli lite smalare till sommaren hatar verkligen min kropp! :d

men jag ska bli duktig iaf hehe ..

Lycka till säger jag bara efter andra dagen kommer jag nt att palla xd


Av Ella Olofsson - 11 april 2011 17:39

Tja, gick upp vid typ kl 6 idag pga att jag skulle te tandläkaren o de andra i klassen hade sovmorgon fusk..

haha men iaf inga hål bra ju (: 

snart drar jag ut med ida te Jenny tror jag det var ? skulle typ göra ngt där  

så ska ringa henne så vi kan mötas snart (y

tråkigt inlägg javet men bloggar sen när jag kommit hem istället  

    

Av Ella Olofsson - 10 april 2011 15:59

tja sitter här hos beccahon typ sitter o fixar sej ;d

bjuder på et par gamla bildertyp sen 2007 ;o

fyfan vilken förendring haha kan ta en bild från typ förra veckan också men den kommer sist så ser ni vilken skilnad xd

                        

                                           

malin o jag ;d malin som är i luften (:                haha fyfan vilka gamla bilder asså !

otroligt vad jag har förendrats xd nu kommer en bild sen i torsdags :)

 

  

Av Ella Olofsson - 9 april 2011 22:22

tjo, kom nyss in efetr en dag med elin o becca eller haha dag ?  typ ngn timma bara men endån har typ solat o allt sånt idag ;d

Kollade dock nt på mobil idag eftersom det var stängt så gör det på måndag istället  

 men ah nu blire att glo film..

pusshej ;*

 

Av Ella Olofsson - 9 april 2011 10:22

Tja vakna nyss typ orkar nt gå upp så tänkte att jag kunde blogga från mobilen väldigt segt a skriva och internett fuckar -.- Men a igår träffa jag mina snyggingar Amanda o nicole lollo drog typ en min efter att jag ghade dragit så henne räknar jag nt med haha sorry babe,.senare på kvällen träffa vi älsklingen adrian <3 haha men han va ju i Jenny så vi gick igenom lajos och vägen där oxh de va ju skog där så a fatta hur rädd jag va när jag gick igenom där tänk er själva att typ gå igenom en jävla skog när de är kolsvart nt kul assa! Men nu ska jag börja fixa mig så vi kan åka o kolla på rn mobil eftersom min röda har gått sönder och för ätt jag måste ha den här o de e tuch o jag hatar verkligen det så a puss hej ;*

Av Ella Olofsson - 6 april 2011 17:49

tja coolingar, vaknade typ nyss somnade på soffan prec  s efter skolan ungefär hatar att våran soffa ska va så himla skön man blir så jäkla trött-.-

men iaf pappa o vi ska sälja våran båt o skaffa en värsta mini båt -.- haha tänker övertala pappa att nt sälja den !

i såfall får han göra det nästa år men inte i år en sista åktur måste det ju allt bli eller ?

det tycker iaf jag..  är bara tvungen att säga att jag fick typ MVG på judendommen som jag fick tbx typ 3 månader senare hehe... men iaf o på kemin hade jag nt många fel alls o på typ massmedia tror jag det var hade jag typ ett halft fel annars hade jag fått alla rätt så ah känner mig duktig eller juste matten också där fick jag också bra betyg så ah haha många prov på samma vecka.. 

jag e duktig när det gäller prov (nat)!  


älskar dig adrian <3

   

Av Ella Olofsson - 6 april 2011 06:52

hejsan alla underbara, drar mig snart te skolan segt.. men slutar vi ett så de går väll ganska fort endån om  jag nu nt har kvarsittning..

haha men iaf drar till fågelbäret efter skolan o möter hanna jennifer och lollo (:

haha jag vet nt ens vart på fågelbäret jag ska kommer stå där helt random xd 

men dom hittar väll mig någon gång eller ? 

men nu ska jag dra o fixa mig sen drar jag o möter mousa o alice så vi kan dra te den sega skolan -.-  


Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards