ellasliv

Alla inlägg under april 2011

Av Ella Olofsson - 18 april 2011 23:01

Kom nyss in efter en helgrym dag med först hanna o lollo o adrian sen när lollo drog va jag med hanna o adrian själv sen drog hanna o då drog ja o adrian te ricke o gurkan vi träffade även annat fint folk ( ludde, tobbe, thilda o putte) va dock nt med dom men ah..

dock har jag inte någon mobil för tillfället den typ laddade ur så trodde jag att jag la den i väskan men ne tydligen nt sen får jag höra att rickhard hade den men sedan gätt den te gurkis haha vafan äre för cepe jag hade värsta panik seriöst trodde den skulle vara borta förevigt.. haha :)

fårse vad som händer imorgon hade tänkt att träffa dom imorgon med kanske men vi hörs :D 

...

Av Ella Olofsson - 17 april 2011 19:27

Allt känns typ fel.. </3

Av Ella Olofsson - 16 april 2011 23:12

Kom nyss in efter en hel grym dag med finaste brudarna + en kille. ( Elin Andersson, Ida Wiman; Nadia Hamn, Nathalie Falkhammar, Ebba Rasmussen Jannica någonting o Markus Lundgren ) 

Vi typ haade as kul ;d

gjorde nt så mycket typ bara chilla men endån liksom ?  

haha idas mobil typ försvann så hon fick typ panik men de visade sig att den låg på toaletten haha o endå hade hon gått in o ut där ifrån men aldrig sätt den ? haha sötis asså  

Fårse vad som hänbder imorgon kanske ska träffa Nadia men måste ut o sälja jävla korvar till klassen cepe asså värsta pinsamt kommer typ dö ? haha.. <3

men nu ska jag kolla film så a bloggar när ja vaknar imorgon pusshej    

Av Ella Olofsson - 15 april 2011 15:21

..möter nadia som jag inte har träffat på såååååååå LÄNGE !

Ska bli sjukt kul :d

fårse vad vi tar o hittar på, men ah nu drar jag typ bloggar senare ses :d

 

Av Ella Olofsson - 15 april 2011 07:03

ska snart börja göra iårdning mig så jag hinner till skolan :)

sen helg ju skönt ! :D

Men iaf pappa o vi fick beställa en ny telefon te mig efetrsom vi tydligen hade gjort fel så den kommer förmodligen på måndag  

Ni får se den då, idag blire väll att hitta på ngt skulle igentligen va med malin men hon kunde inte så ah .. :)

Men jag skriver senare idag runt typ 3 halv fyra då jag kommit hem från skolan  

Dock helgen lär bli grym med idaaa dampiiisss :dd <3  

Av Ella Olofsson - 13 april 2011 21:18

Speedway säsongen har börjat så ni kan ju ränka med att ni kommer se mig där uppe ganska ofta både när de vuxna kör o de i min ålder (y

Va ju där idag fyfan vad nice asså kunde nt sluta garva haha, o ja såklart vart jag ju ner spöad av en 6åring eller vad det var fyfan vad stark han är asså!

han typ knäckte fingret av mig så när gurkan o de va o bytte om låg jag typ igemte med en 6åring på ryggen som tog mig på rumpan o kom nt loss borde nog börja träna o bli lite starkare? herregud en 6 åring liksom ? haha.. 

Kanske lägger upp bilder på det sen om alice skickar dom fast det kommer hon nog aldrig att göra endån så ah tror nt det :(

Blir speedway på lärdag också knatte martch  vettu 

Men ah vidioklipp sen idag kommer jag lägga upp i veckan tror jag :d 

Men iaf Ni som bus ringer gå o skaffa er ett liv o sluta förstör för andra ! 



Av Ella Olofsson - 13 april 2011 17:10

Ebba o Ida gjorde min dag asså ;d


Ebba: Jag måstre fisa!

Ida & Ella: Fis då ? (;

Ebba: det kom en bajskorv iställer xd


Haha asså seriöst jag trodde jag skulle dö av garv asså xd

Men iaf nu drar jag mitt upp te speedwaybanan o kollar på när jonte o gurkan o ngr mer kör :d 

Av Ella Olofsson - 12 april 2011 19:54

Nu drar jag o amanda ut o springer en sväng i det fina vädret :d " host" typ regn! 

haha men iaf, vill man vara fin till sommaren får man gilla läget liksom ;d 

blir sen en varm dusch harre gött :)

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards