ellasliv

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Ella Olofsson - 27 april 2011 20:42

Tja har fortfarande inte sovit ett skit, ni fattra om ni läser inlägget neranför (:

Men iaf Nadia drog hem kl typ 11 utav en andledning som vi inte behöver nämna.. hehe, men iaf så nu har hon allt smink o platttång o allt här haha tycker synd om nah  

haha men iaf imorgon blire att träffa några muppisar haha :)

Vi får se vad vi hittar på, men nu ska jag kolla film vi ses  , peace!  

Av Ella Olofsson - 27 april 2011 07:29

.... vaken hela natten


tja, sitter här med nadia eller aa hon står o torkar håret eftersom vi precis duschat håret :)
har inte sovit på hela natten seriöst, och jag är inte ens trött helt sjukt klockan är ju typ halv åtta liksom ?

Nadia sa hela tiden ba från klockan tre ba kan vi inte dra ut jag ba men mina föreldrar vaknar typ om en halvtimma hon ba men vi drar efetr att dom dragit te jobbet då ? jag ba vid typ 6 eller hon ba ja ? så aa, vi var uppe te klockan sex o sen drog dom så vi drog upp åt frukost o drog ut, haha hoppas bara ingen såg oss när vi gick där helt ofixade utan smink o när håret såg ut som ett fågelbo ? haha asg på synen  

Men snart drar jag o nadia o fixar energi drycker så vi kan hålla oss vakna hela dagen utan att somna ;d haha kommer sove som en stock inatt..


jag vill bara säga att jag saknar louise något enormt vi glider ifrån varann så jsukt mycket.. 

träffas eller snackar typ aldfrig bara bråkar, har så sjukt många minnen med henne o jag älskar henne ngt enormt !

            

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards