ellasliv

Alla inlägg under februari 2011

Av Ella Olofsson - 16 februari 2011 19:44

Tja bloggen (;

Har inte kunnat bloggat o den här gången har jag faktiskt en bra anledning (Y

Haha ne men det är så att Amanda knäckte min data skärm på min bärbara dator hon är klumpig xd (;

Haha ne men de var bådas fel men iaf så nu har pappa fixat en ny data skärm eller en sån skärm man har på en vanlig data som är inkopplad i den bärbara så jag skriver på den bärbara men jag kan bara se vad jag skriver o sånt på den stora skärmen haha ni kanske inte fattar men så äre (;

Haha, men idag har jag väll inte gjort så mycket förutom att jag vart  med kevin amanda zanna lollo o ngr kul som vanligt (;

Ska försöka blogga lite oftare och sen ha ngt roligare att skriva om (y

Jag lovar men varje gång jag bloggar har jag nt ngt att skriva om men nu ska jag skärpa mig   

Har So-prov på fredagf så ska plugga lite nu pusshej (;

Dagens bild:

  

Av Ella Olofsson - 14 februari 2011 20:59

GLAD ALLA    DAG!


Hoppas alla haft en bra dag (;

Det har iaf jag, träffade ju zanna, amanda, jonte och kevin (;

Haha den här smilisen påminner om kevin eftersom han stog så hela tiden idag   

Haha, men aja bloggar imorgon(:

Dagens bilder:


"så sjuukt snygg! "

       


Av Ella Olofsson - 13 februari 2011 10:37

Tja alla vinter glada människor ;d

Själv vill jag bara att snön ska försvinna snart orkar inte med snö mer o när den väl håller på att försvinna så snöar det ännu mer :( 

Men iaf vaknade kl åtta idag typ av att jag drömde om skolan usch asså hatar skolan men vi har ju snart sportlov (;

haha men nu har jag iaf suttit och gjort ngr bilder och ingen vart bra kan lägga upp dom om ni vill ?

haha som vanligt "på Justin"

själv är jag mest nöjd med den lägst ner (y

haha, men iaf ska börja göra iårdning mig snart om jag orkar (y 

Fast det gör jag nog inte.. haha men aja bloggar senare pusshej   

      

Av Ella Olofsson - 12 februari 2011 14:26

Tja bloggen vaknade idag utav att zanna kom och plingade på kl typ 11 ;d

Haha jag hade tydligen sakt dagen innan att hon skulle de men det var ngt jag inte kom ihåg xd

Men iaf har inte börjat fixa mig en så ska göra det nu (;

Snart alla    Dag ju (:

haha men iaf ska fixa mej nu bloggar senare pussheej (; §

Av Ella Olofsson - 12 februari 2011 00:02

Tjaaaaa, haha javet har inte orkat blogga xd

Inte haft tid liksom haft as mycket lexor o har prov nästa vecka o så ah ni fattar (y

(förhoppningsvis)

Haha ne men ah, har typ inte gjort ngt den här veckan typ xd

Får se vad som händer i morgon (;

Men iaf JUSTIN fyller snart 17 ju (;

Stort grattis te han   

Men bloggar i morgon om jag hinner men de gör jag nog för nu ska jag se på film o käka popcorn Mums !

Älskar er sötisar (;

Amanda lööv o becca falk <3

Dad:     

Av Ella Olofsson - 9 februari 2011 13:42

...42 Dagar kvar till Sverige premiären av Never Say Never.
...20 Dagar kvar tills Justin blir 17 år.
...50 Dagar kvar tills Justin's konsert i Danmark.

Av Ella Olofsson - 8 februari 2011 20:46

Kom nyss hem ifrån farmor o farfar (;

Va tvungen att hjälpa henne med en sak alltid lika kull  där (y 

Men deras katt har rymt inte kul men iaf dagen har vart grym !

Haha min farfan  är cool han talar tonårsspråk ;o

dagens bilder :


          

Av Ella Olofsson - 7 februari 2011 20:13

Tja, sitter här med amanda o zanna, louise drog nyss (;

Haha vi har inte gjort mycket alls mer en att ha suttit o dunkat musik (;

Men iaf, kollar the grudge nu haha såg den igår med så vet vad som händer   

men ska snart göra ngt annat hoppas jag ngt som är lite roligare..

Men orkar nt blogga så gör det senare (;

Haha juste orkade nt med den där dag 6 o dag 8 o de så jag la av med de bara så alla vet (y 

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards