ellasliv

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Ella Olofsson - 22 februari 2011 23:04

Tja, kom hem för en stund sen har ju vart med finaste lousie (;

haha vi träffade även Cevin och Jonte en stund men det var as osociala och satt och lira cs, haah men de var då jag var som på bäst humör kunde inte sluta garva ;o

haha ne men ah   

Vet inte om jag skulle träffa de imorgon med men ska iaf te lollo har jag bestämt (y

Jag kommer alltid komma ihåg när du sa: en bra vän sviker dig aldrig, och fins i alla lägen lägen jag älskar dej!

Men det stämmde tydligen inte..

och nej jag menar inte louise jag menar en helt annan perosn (;

haha  men ah men nu ska ja kolla på saw 4 eller vad det hetar hare gött   

Av Ella Olofsson - 22 februari 2011 17:36

Tja alla fina människor   

Håller på att fixa mig ska snart sminka mej har haft pyamas hela dagen har nt orkar göra ngt mer en at glo film (;

haha folk har sakt är de inte lite sent att fixa sig nu är nt det onödigt?

Haha men nej det är det inte iaf inte när man ska dra sej te verckebäck och träffa min saknade Louise   

Haha men aja har bara pengar till buss dit så får gå hem eller ngt?

Kan inte sova hos henne lite synd faktiskt..

Men vi kommer väll inte göra så mycket mer än att kanske kolla film och snacka lite inte vet jag ? Om vi inte skulle träffa Jonte och Cevin men det tror jaginte haha..  

Haha ne men Louise du ska väll nt peta näsan? --->   

haha men bloggar när jag kommit dit eller när jag kommer hem vi hörs pusshej   


Bästavän till höger (y

  

Av Ella Olofsson - 22 februari 2011 10:52

Hej alla söta   

Sitter här och glupsar i mig en talrik gröt.. haha heter det glupsar?.. haha nu får det göra de.

Haha fick väcka emilio idag bara för han bad mig göra det lat kille asså haha..

Men vad gör man nt för sina vänner liksom?

Jag vill bara att alla ska veta att jag saknar min bebis Lousie :(

Har inte träffat henne sen i fredags,.. haha javet typ 4-5 dagar sen men endån jag brukar ju träffa henne varje dag annars så ah ni fattar   

Nu vart jag sugen på mina hallongrottor.. 

  




Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards