ellasliv

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Ella Olofsson - 2 februari 2011 21:47

dåålliiigg uppdateriinng kan man säga (;

haha om de e kul o veta fick jag alla rätt på SO provet men de fick iaf  typ alla men endån   

Kanske inte hinner att blogga i morgon, men jag har nt tid eller iaf nt när jag är men stans gulligaste MUPP Louise    haha diggar läpparna ;p

Ne men louise är Cool   


Tycker att alla kan kolla in bloggen bara för jag ÄLSKAR justin   


jbieber.blogg.se


ne men nu ska jag ta tag i glosorna haha har skrivit hela tiden ba nu ska jag göra gloser o massa men har inte orkar göra dom så nu är jag seriöst Nu skajag göra glosorna !


Saknar dig Toffie   

va ett tag sen hon gick bort typ en vecka innan julafton men saknar henne grymt !

  

Av Ella Olofsson - 2 februari 2011 17:22

du var ballt utan b, nu är du kingen utan k !

Av Ella Olofsson - 2 februari 2011 17:11

Tja allaaa ;dddddd

Haha asså jag har seriöst inga drömmar just nu (:

haha men när jag var liten var nog min dröm att bli frisör och författare ;o 

haha vetif*n nt varför   

haha men alla har ju vart små eller ? (;

Men ah en så länge vet jag inte iafall nt ngn speciell dröm som alla får veta (yy


  

Av Ella Olofsson - 2 februari 2011 07:12


Tja bloggen blir ett snabbt inlägg nu va ;d

drar mig snart te skolan men vi slutar vid typ ett så de e lungt (;

vet nt vad man ska hitta på efter skolan eftersom jag igentligen skulle va med lollo men hon kunde inte :( 

Aja skit samma ;d

Ska börja fixa mig snart pusshej   


VILL HAAA !

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards