ellasliv

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Ella Olofsson - 21 februari 2011 21:05

Hola Amigos!

Kom nyss in efter en stört kul kväll med elin&becca haha (;

va ju nt med elin så värst länge eftersom jag o becca vart en stund innan men iaf   

Blir väll dem imorgon med ifall jag kunde   

Bilderna på mej o becca kommer snart får jag hoppas, har även tagit lite nya bilder idag fast de var inte på mej utan på olika saker som blommor och sånt ni fattar dom kommer väll också upp på bloggen så snart som möjligt   

Har ju nt så värst många ilder på den här datorn eftersom alla andra e på den andra datorn som nt fungerar ..

Och i denna data kan jag nt lägga in bilder efetrsom det har hänt något cepe så ah..

Har ju bara Justin på den här datan!

Men jag lovar att det kommer att bli fler bilder så småning om   

Jag saknar minnena sen i sommras vill att allt ska bli som då..

      

Av Ella Olofsson - 21 februari 2011 09:33

Tja alla morgontrötta   

Det är sportlov ju!

Hahah hade helt glömt bort det   

hahah vaknade klockan 8 för att jag fick sms av becca haha jag hade tydligen glömt min vita mobil hos henne jag har ju två och jag har alarm på den och jag vet nt hur man stänger av den det är helt cepe så att den ringde klockan halv 7 hos becca haha asg lite kul faktiskt  

haha men aja, vet inte vad jag ska göra idag kanske skulle vara med beca och elin ifall jag fick   

Just nu snöar det ute.. jag som hatar snö? Den hade nästan försvunnit tills det börjar snöa igen cepe väder asså.. 

Jag som vill ha sommar och det tror jag många andra också vill, vara ute i kortbyxor och linne och slippa alla vinter kläder hur skönt som helst!

men iaf nu ska jag hoppa in i duschen pusshej    


  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards