ellasliv

Alla inlägg under juni 2011

Av Ella Olofsson - 27 juni 2011 15:49

 


Godmorgon jag o nadia vaknade typ nyss av att hennes mamma ringde tack så mycket haha ne men endån är fett trött nu, men iaf vi ska snart fixa oss så vi kan dra ner på stan en sväng innnan de stänger hade vi tänkt undrar om vi ens hinner fixa oss asså vi är ju typ efterblivna o segar oss som fan xd

eller iaf nadia hon är dock segast!

men nu sitter vi o snackar med jonte i skype :D

men hejdå nu ska jag tvinga nadia att klä på sej hejdå :)

Av Ella Olofsson - 27 juni 2011 03:22


 

Fyfan nadia känn hämden imorgon -.-


________________________________________________________________________


Matkrig efter klockan tre på natten lyckat asså, o de värsta är ju att jag menar allvar också-.-

Ella: Nadia du får vänta på mig tills jag käkat upp min gröt.

Nadia: ahokej men fyfan vad det där ser ut som spya..   

N: "nadia tar min tidning"

E: fan ta dej nadia ge tbx den där annars får du gröt över dej!

N: haha men jovars tror jag också på du får hämta tidningen själv om du vill ha den.

E: " tar upp skeden och kastar fullt med gröt i nadia ansikte SPLACH"

N: Vafan ;o " reser sej upp tar handen i gröten o kastar gröten på ellas axel/hår"

E: "tar gröten o kastar på nadias rygg/axel.

N: nadia blir rasande o springer in i ellas rum men innan hon sprang in dit kastar hon gröt i hela fucking fejat på mej -.-


fyfan blir en rejäl dusch imorgon o hon kan ju räkna med hämd den människan !   

Av Ella Olofsson - 26 juni 2011 16:52

Nu drar jag mej upp te finsate Rebecca falk och är med henne en stund o sen framåt åtta blir det attt träffa nadia som kommer hem, fårse vad som händer då (Y 

skriver senare pusshej  

   

Av Ella Olofsson - 26 juni 2011 02:59

Nu ska jag gå o sova godnatt alla människor :)

O emilio du borde också sova (Y) <3

 

Av Ella Olofsson - 25 juni 2011 17:55

 


tja vart inte att  dra te norra malmö för att dra te nadias sommarstuga synd det ville verkligen dit, men får ta o följa med ngn annan dag hade ju dock en anledning att inte följa med o jag hatar den ! Vart heller inte att träffa nathalie idag eller iaf inte så som det ser ut just nu så kan lika gärna gå o sätta mig framför tvn med chipsen o colan och kolla på de allra bästa jo Speedway!


  

Av Ella Olofsson - 25 juni 2011 15:08

Snart kommer farmor o farfar och vi ska käka grillat mums :')

Av Ella Olofsson - 24 juni 2011 17:15

Drar o möter nathalie vid coop nu får se vad vi hittar på. Älskar dej nathalie! <3


 

Av Ella Olofsson - 24 juni 2011 00:36

Torsdags: Dagen tillbringades med en massa fint folk, först varte att träffa timmie som kom te mej runt kl tre o vi typ drog ut o massa tvi träffade även my o nadia en stund men timmie skulle hem så vi följde honom sen hade jag nadia o my skoj dampade sönder typ, senare på kvällen träffade vi annat fint folk slutade även med att nadia vart nattgäst hos oss :) <3


Idag: Dagen tillbringades tsm med Nadia och my, vaknade runt 12 tiden av att nadia typ slog på mej o ba ella vi har försovit oss vi måste ringa my xd men slutade med att vi mötte my kl tre typ, vi gick typ på stan o dampa omkring vilket liv asså. På kvällen vart det även bio med underbaraste Rebecca Falk gick på baksmällen 2 fyfan den är verkligen värd att se trodde jag skulle dö av garv asså annars har jag bara jävligt dålig humor haha men iaf grym dag. Imorgon blire även att dra ut te Norra Malmö med nadia pusshej   


lite gammal bild på timmie men de får duga ;) <3

    

   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards