ellasliv

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Ella Olofsson - 6 juni 2011 20:02

Gumman jag saknar dej verkligen något enormt faktiskt,  kommer inte få träffa dej på ett bra tag hur ska jag klara mej ? 

Älskar dej nu och föralltid glöm inte det bästavän  

 


Av Ella Olofsson - 6 juni 2011 18:58

tja alla fina bloggläsare, kom precis hem efter en helgrym helg i almvik med Nadia o Ricke eller ricke kom typ dagen efter men iaf sjukt kul.

Skönt att komma bort från västervik ibland o bara chilla kunna gå utan smink o inte behöva bry sig om hur man ser ut eller något, eller det gjorde iaf inte jag o nadia :)

haha vi har även vart o fiska o ja visst får man fisk på kroken både abborar o gäddor jag o nadia är grymma fiskare medans stackars lilla ricke inte fick ngn fisk alls stackarn xd

men måste verkligen hoppa in i duschen snart känner mej hur ofräch som helst asså!

Juste jag tror jag dog igår asså när jag nadia o ricke var ute vid typ kl 1 på natten o sen är det ngt i buskarna ( en igelkott) O så vare helt tyst så hör man richard ba asså jag går in snart jag är rädd. fyfan vad jag o nadia garvade asså hahah!

Men bilder kommer ngn annan dag tror jag glömde kameran i almvik ha inte orkat kolla pusshej  


att jag har vart svart hårig usch fan aldrig mer nu blire blont till sommaren :D 


         

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards