ellasliv

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Ella Olofsson - 16 juni 2011 22:47

heej dagen har vart grym eller vad säger ni ? :)

Dagen tillbringades först med hela skolan vid örbäcken va så jävla tråkigt så jag o louise drog efter lunch lollo behövde skita .. host. ah så vi drig te netto o hon sket nat sen drog vi te fågelbäret där träffade vi gurkan ricke o adrian men adrian drog så vi andra åkte hem te gurkan och körde gitarr hero jag ägde ut alla :d hihi jag är duktig :D

sen drog vi på gocart kul men körde inte eftersom jag inte hade pengar te det. sen drog lollo hem o jag stack hem sen träffade jag nathalie o wictor haha dampade förfan ;o

haha men orkar inte förklara allt jag gjort idag därför jag skriver kort om varje sak som ni kanske fattar men nu ska jag ta fram saker te imorgon tagga sommarlovet vafan :D 

puss 

Av Ella Olofsson - 16 juni 2011 08:27

tja, gårdagen spenderades med Louise Smedbäck, Nathalie Falkanal, Wictor Florèn, Nico Edström och Robert Persson!

Satt i en fucking jävla lekpark o gjorde inte ett jävla skit :)

Sen på kvällen vart de o lyssna på när wictor sjöng o spela gitarr för mig i skype, fast ibland va han social, de e bra asså :D<3

han är fan gitarrkåt ;o xd

och idag blir de att förhoppningsvis köra gocart med Richard, Metaxas, Axel och Gurkan!

lär vinna stort men aja   

men nu kom louise till mig,  o jag ska börja fixa mej eftersom vi har ngt cepe på örbäcken vid tio så heeejdå :D <3

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards