ellasliv

Alla inlägg under december 2010

Av Ella Olofsson - 7 december 2010 21:33

Tja, alla bloggläsare ;d

javet min blogg handlar mycket om justin  Bieber nu för tiden som den inte gjorde för ett tag sen men det är för att jag typ ÄLSKAR han !

Aja men mamma ska iaf beställa en tröja te mig eller hon har redan beställt den te mig hon sa det nyss så hon hade kollat på den när jag inte var där kanske inte precis den snyggaste finns finare men det duger hon var iaf snäll o tänkte på hur mycket jag ÄLSKAR han!

Bilden kommer i slutet av inlägget ;d

Men jag är iaf sjukt glad över en sak haha säger det inte nu kanske kommer om några veckor då jag är helt säker men jag tror det kommer bli så som jag vill iaf (:

Haha o det handlar om justin fast det kanske ni redan listat ut (:

Aja har omprov på tisdag klarade inte provet hihi, orkar aldrig plugga ;s

Men orkar inte skriva kan skriva hur mycket jag vill om jag nu känner för det men det har väll ni inte lust att läsa så jag får nöja mej med det här korta inlägget ;d 



  

Det här är tröjan mamma beställde åt mig, inte världens snyggaste men bara justins autograf är med på den så gåre bra ;d 

Jag bara älskar hans autograf fast det vet nog redan vissa i min klass redan eftersom jag skriver hans namn överallt hihi ;*

Av Ella Olofsson - 6 december 2010 16:17

Tjo Ellas Blogg (:

Just nu sitter jag o ella här o muppar o med Min kamera o snackar med lite folk (:

I alla fall så är Ella lite efter(: 

Behöver inte säga varför men endå §

haha 

LATER 1// Louise 

..

Av Ella Olofsson - 5 december 2010 13:16

Jag chansade på dig men tog ett felsteg


Trodde du var det bästa hela mitt livs metning


Våra minnen var vackra och fina och


med dom vill jag bara lipa


Gjorde det ont när du föll från himlen?


Nu när jag ser dig skrattar mitt inre


Och du fattar ju inte hur fan jag plågas med dessa minnen!


En underbar natt blev till en helvetes dag


Mitt liv retar mig lever i helvetes gap 


Det var kärlek nu är det hat


Och dagarna vi hade vill jag aldrig ha tbx


Ängeln jag såg framför mig är nu en demon


Allt det vi gjorde skrattar jag åt


Du dissade mig det pissar jag på


På något sätt saknar jag dig 


Men det är väl bara något jag tror?





Av Ella Olofsson - 4 december 2010 22:04

Tja alla bloggläsare, kom nyss in efter att ha träffat nathalie och alva o louise fast henne va ja med innan men endån (:

Jag o louise har iaf hittat på nya smeknamn te oss (:

Jag heter Humle och Louise heter dumle ;d


och låten går såhär:


Jag heter Humle, och jag heter dumle.

Vi träffas varje fredag i kapten bäckströms skafferi   

Haha vi har damp seriöst ;o 


Älskar er (:

;d

Av Ella Olofsson - 4 december 2010 14:43

Tja, sitter här med louise hon kom typ nyss hit (:

Jag vill typ te skate men inte louise, jag måste värkligen träffa en där som jag inte träffat sen 5 månader sen :/ 

Haha xd 


  

Av Ella Olofsson - 4 december 2010 11:31

Tja sitter här och väntar på att louise ska bli klar så vi kan va ;d

Vi hade tänkt att dra ner på stan tror jag (:

haha finns typ inget att skriva om så c ya (;




:/

Av Ella Olofsson - 3 december 2010 22:01

Snälla hjälp mig någon!

Jag VILL inte ÄLSKA Justin Bieber längre ;s 


  

Av Ella Olofsson - 3 december 2010 16:03

Gjort en tröja i slöjden ;d 

  

Ella Love Justin! §

   


Haha asså seriöst jag trodde jag skulle dö av garv när jag såg den här bilden asså seriöst han ser ju ut att vara cepe-skadad ;o 


  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards