ellasliv

Alla inlägg under december 2010

Av Ella Olofsson - 20 december 2010 19:59

Tja bloggen, kom nyss hem har vart hos linn en stund (:

Vi typ gjorde ingen ting vi va typ ute och lite   

Haha jah älskar värkligen smilisarna "stav" de är så fula xd

Haha men har funderat på att lägga ner bloggen ett tag finns aldrig ngt kul att skriva om och typ inga som läser endån   

Har iaf köpt klart julklapparna nu ska bara köpa te tre till men nästan alla iaf   

Haha Asså shit jag älskar värkligen de här smilisarna "stav" så sjukt fina assu "host".  

Men nu ska jag dra ut igen tror jag see you later säger man så ? xd 

  


  

Av Ella Olofsson - 20 december 2010 09:06

Tja bloggen ska snart dra te skolan ,

vi ska ha lagdag och bowla och jag är bäst på det ;d

höhö  tvärt om !

Men iaf zanna var snäll och gjorde en bild te mig ;d §


  

Av Ella Olofsson - 19 december 2010 11:31

Bilder sen igår ;d 

Pallar inte lägga ut många kommer fler imorn (: §


                

Av Ella Olofsson - 19 december 2010 00:15

Tja , kom nyss hem efter att träffat amanda o fellan en stund kolla på barnhemmet o lite ;p

Hennes mamma fyller år imorn så grattis te henne ;pp

Nu kommer det lite bilder på den snyggaste !   


                             


ÄLSKA HAN TE 120% ASSÅ! 


Av Ella Olofsson - 17 december 2010 18:48

Tja, bloggen idag har vart en chill dag hela skolan har kört innebandy med massa matcher och så åkte ut precis innan finalen :/ 

haha aja shit the same vi hade iaf kul (:

Becca Drar iaf te Gran Canaria idag kommer sakna  henne enormt !

Haha hon kommer döda mig efter de här bilderna fast det är dock gammla (host)

    



Jag ÄLSKAR Justin bieber !

     

Kan man bli  mycket mer snyggare en han el?

Haha NEJ!

Av Ella Olofsson - 14 december 2010 22:11

Tja, kom inte hem för så länge sen har vart med ida en stund ;d

Louise drog typ med en gång så hon räknas inte enligt mig   

Nu ska jag typ kolla ngt program med pappa på tv finns inget annat att göra och är liksom inte alls trött ?

Aja jag och mamma har kollat lite på rese biljetter te Tyskland, inte säker en att vi ska dit men man kan ju hoppas skulle bli sjukt glad om mamma lät mig åka dit, haha och alla vet nog redan varför jag vill dit ?

För i så fall ska jag träffa VÄRLDENS UNDERBARASTE KILLE JUSTIN DREW BIEBER !
 Jag ÄLSKAR hela Justin asså !

Så himla underbar, hur underbar får man bli igentligen ;o §

Big Love to Justin   

Av Ella Olofsson - 14 december 2010 15:57

TTjaaaa, sitter här med louise och lyssnar på ulrik hon älskar hans röst så lägger upp vidion vi lyssnar på snart ;d

Haha vi ska snart äta sen blire att träffa ida en stund jao ;d

Men palla skriva idag blir det iaf inte ngt om Justin eller iaf inte i det här inlägget,  hahaha xd

Av Ella Olofsson - 13 december 2010 22:02

Haha, shit kom nyss på att vi har prov i morgon på fysik och jag har glömt att träna ;o

Inte alls bra xd

Haha får plugga nu då hatahatahata proov! 


  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards