ellasliv

Alla inlägg under december 2010

Av Ella Olofsson - 24 december 2010 21:06

Dagen började bra men slutade med tårar..


  

..

Av Ella Olofsson - 24 december 2010 14:33

I close my eyes and I can see Justin Bieber, when i open my eyes are all normal.. 


  

 

Haha.. 


  


Av Ella Olofsson - 24 december 2010 11:19

Tja alla, God Jul på er   

öppnade julklapparna tidigt iår, ville så gärna öppna dom (:

Fick En Kamera, kamera skydd, Kläder, godis, presentkort, vantar, JUSTIN BIEBER SKIVA!

och lite mer men ska få fler sen   

Vart inga Biljetter men aja, tänker åka på den där konsären hur eller hur !

Vid tre drar vi te farmor, hela släkten kommer dit ;d

Bilder på Julklapparna kommer ikväll tror jag   

Men nu ska jag Fortsätta dunka Justin bieber musik på högsta volum   


         


GOD JUL ;D <3


  

Av Ella Olofsson - 23 december 2010 21:30

Kom nyss in efter att träffat amanda och zanna en stund vi gjorde typ inte så mycket mer än att satt o dunka musik o drog te affären, hahah eller jo amanda och zanna brottades lite på golvet/sängen haha kan lägga in bilderna imorn kanske om jag har tid till det   

Men imorn äre iaf julafton har sätt ganska många presenter under julgranen nu.. 

Då kanske det inte blir en resa te tyskland iaf som jag ville men aja shit the same   

Detta är amanda     Så gullig apan är ;d 

Haha men nu ska jag glo tv och hoppas på att jag får biljetter i morgon Wiieee, fast de blir nogg inte så buhu..

  

Av Ella Olofsson - 23 december 2010 09:21

Vaknade typ för 10 minuter sen mamma och pappa är nt hemma dom har tydligen stuckit ;s

Haha Har  inte sätt ett ända paket  som är till mig en och jag har liksom gått igenom alla men inget har varit till mig ?

Börjar bli lite orolig     

Haha men nu kom mamma tror jag eller det kom en bil men det kan ha varit mammas bil   

Haha nä det var inte mamma, men hon kommer väll snart och då får hon ha paket med sig !  Ska ju träffa Louise idag men hon loggar ju aldrig in på msn, haha asså shit det är julafton imoorrnnn !!!!   


  

Av Ella Olofsson - 22 december 2010 22:54

Tja bloggen, finns typ inget speciellt o skriva om men kände för att lägga in ett inlägg   

Har typ träffat en mousa en sväng idag gjorde inte ett skit typ   

Hahah, men imorn blire nog att träffa Louise en stund, fast jag måste tvinga ner henne på stan har nt köpt klart julklapparna en och det är snart julafton Wiie   

Fast har inte längtat ett dugg, vet att det jag önskar mig i julklapp aldrig kommer att gå i uppfyllelse så det blir ingen rolig jul, de vet att de är det ända jag vill ah men de säger bara att det är för dyrt o massa shit, men det kostar bara 7 tusen sammanlagt och det e billigt enligt mig och förra året fick jag liksom saker över 7 tusen o nu vill jag bara ha en sak o inget annat så vfr kan ja inte bara få den, o jag har liksom sakt att jag även kan ge dem 2 tusen så betalar de 5 tusen? 

Så nu är jag sur på dom det blir ingen bra jul !   

Haha de flesta vet vad jag vill ha i julklapp (:

JUSTIN BIEBER KONSÄR I TYSKLAND !


   

Av Ella Olofsson - 22 december 2010 13:31

Tja bloggen, sitter här med Mousa vi ska snart dra ut men ska bara lägga ut några visningar på jb (:







Av Ella Olofsson - 21 december 2010 16:43


Ulrik Munther (:

Haha gullig han är §



  




Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards