ellasliv

Alla inlägg under augusti 2010

Av Ella Olofsson - 9 augusti 2010 21:40

Tja bloggen ,

dagen tillbringades tsm med mousa vi typ dampa för vi typ va och tränade och då vare massa småungar som katade och höll på så mousa gjorde punka på hans cykel haha men han får skylla sej själv han tog sönder mitt fönster xd

men sen typ var  jag tvungen att dra hem och äta men sen när vi skulle tbx hitta vi min tandemcykel som vi cyklade på då drog vi te jenny igen men vi tog skogsvägen för den går snbbare om man åker från mej då åkte vi förbi ett fält i en nerförsbacke då ståre en älg där och glor på oss och den hade barn med sig så den typ kom emot oss o jag och mousa får värsta paniken och börjar gapskratta ;o

Haha är det normalt (:

Sen typ cyklade vi igenom hela västervik med den och träffade massa folk (:

Haha dagen va fett nice :p <3

Av Ella Olofsson - 8 augusti 2010 23:13


Bara för mamma älskar låten ;o


Av Ella Olofsson - 8 augusti 2010 22:02

Har vart skit skönt att komma bort från västervik ett tag och slippa alla problem,

Nu när jag kommit hem igen känns det som att jag aldrig vart i stockholm för nu börjar alla tjata på mej o massa :/

vill bara tbx dit (:

Men om två veckor drar jag till malmö  

Någon mer som ska dit (:

Alla är typ osociala ;o

Så smsa eller ring mej dom som har mitt numer   

(L)

Av Ella Olofsson - 8 augusti 2010 15:39

Tja bloggen,

kom nyss hem efter en helgalen helg i stockholm ;D 

Har typ shoppat hela helgen och i lördags varte grönan och sommarkrysset värsta pinsamt för mamma och vi gjorde bort oss i tv xd

Och inte bara i tvn utan också i tidningar ;o

haha men helgen har vart galen bäst ! :D 

Men ska typ te amanda och becca nu seya<3

..

Av Ella Olofsson - 4 augusti 2010 12:18

Snart drar ja mej te stockholm så ska typ börja  packa lite ;D 

Men idag blir det att träffa alice tror ja , 

hoppas det blir kul ;D 

Igår varte att gå på speedway med alicesominteärbättreenmig haha det va kul men lite läskigt säger inte varför xd

kom hem typ vid halv elva för alice tvingade mig att stanna kvar för att hon ville ha massa autografer men ja vill bara ha en och det var tai woffinden :D 

Han typ kollade på mig och alice hela tiden ;o

Hahah Alice och jag började as garva när vi såg att tai gick fram till sin mekaniker bara för att få hjälp med att ta upp byxorna haha ;d

Haha men ska typ börja göra iårdning mej nu eller i alla fall äta frulle <3

Pusshej ;D 

    

Av Ella Olofsson - 3 augusti 2010 03:58

Tja alla bloggare ;D 

Kom  nyss in efter att ha varit med Becca amanda alice och jonte fett nice typ träffa dom vid halv ett och kom in nyss ska typ dra ut snart gen tänkte dra upp te jura och skrämma amanda och becca eftersom dom övernattar i tält (:

Haha dagen har vart fett nice <3

Imorgon (idag) blir det att va med alice och kanske några fler ;D <3

Kul kommer det bli i alla fall hoppas ja men eftersom vi gämt har kul så blir det nog det den här gången med (:

Men ska typ dra ut nu seeyaa <3

  

Av Ella Olofsson - 2 augusti 2010 03:10

Tja kom nyss in efter att ha smygit ut när mina föreldrar sov haha träffade alice som även gjorde samma sak , vi typ åkte runt hela västervik kändes det som xp §

Har ganska ont i fötterna och armarna efter att ha skuussat alice , 

och min sadel fick värsta cepe och började röra sig låter konstigt men så var det haha ;D <3

Sen vart vi typ förföljda av några tonåringar typ ;o

Men bloggar senare idag (:

Oj juste glömde säga att alicia vart  jätte glad för precenten hon fick ;p

Puussshheeeejjj §

Av Ella Olofsson - 1 augusti 2010 00:29

Tja bloggen,

idag fyller alicia 5 hela år så ska dra och gratta henne senare :D

alla borde väll komentera grattis <3

pusspåer <3

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards