ellasliv

Alla inlägg under augusti 2010

!

Av Ella Olofsson - 25 augusti 2010 13:28

Andra dagen i skolan idag då (:

Va väll så där nu när vi börjat arbeta men det var garv hela dagen vi slutade ganska tidigt idag skönt!

Sista lektionen var spanska , fick oskar davilla fattar ju inte ens vad han säger haha , mycket garv va det :D 

§

Av Ella Olofsson - 24 augusti 2010 22:10

Första dagen i skolan idag va väll helt okej :D

Det var mycket garv hela dagen vi slutade typ sist av alla vi slutade kl halv tolv men shit the same slutar tidigare imorgon (:

 Ha de gött! §

Av Ella Olofsson - 21 augusti 2010 11:18

Uuuuscch, 

Alla påminner mig om skolan tv:n radion kompisar och familjen ?

Sommarlovet är ju snart slut  ;o

Bara några dagar kvar och mitt sommarlov har ju inte ens börjat ?

Har tillbringat hela sommaren tsm med dom jag är osams med nu har inte gjort något alls typ ?

Shiit, jag lackar sommarlovet slut nej så får det inte va det skulle inte skada med längre sommarlov och sen när skolan väl börjar så skulle man gå från typ 9-12 då skulle ja kunna gå te skolan men usch hatar skolan ?
Och då menar jag värkligen HATAR!

Har inte blivit brun alls, har typ inte varit och badat något ?

Har mest suttit på en läktare på bögen ?

Det är det jag har gjort under sommaren, suttit på en läktare på bögen?


  


..

Av Ella Olofsson - 21 augusti 2010 07:51

Jag är bäst, 

berättar inte varför här, men ey, det är lite privat liksom ? ;)

iallafall har jag lite brist på bilder, så det finns typ inga bilder på mig,

men ah, alla folk smsar mig idag, för kommer ha tråkigt.

Har inte så mycket mer att skriva.

Förutom att det inte kommer bli så bra upplägg från min sida !

Av Ella Olofsson - 21 augusti 2010 07:42

Har typ suttit och tänkt på varför man ibland inte tänker sig för utan bara låter orden ta över ?

Ibland gör man någon skit sur ibland glad och ibland ledsen ?

Men oftast typ ledsen orden sårar folk man gör bort sig och allt blir fel och den andra blir ledsen ?
Är det värligen så eller är det jag som tänker konstigt !

Aja ska typ ut och springa lite nu byyee    

Av Ella Olofsson - 19 augusti 2010 22:05

Bilder sen i lördags Knatte speedway (:


                     

  

     

Av Ella Olofsson - 19 augusti 2010 21:53

Funderat över att färga håret mamma och pappa kom överens om att jag skulle få det i födelsedags present eftersom jag fyller år på söndag men jag vet inte om jag ska skaffa ljusare slingor eller färga håret helt ?

så nu tycker jag att ni ska få bestämma, så komentera gärnet nu och säg vilken jag skulle passa i (:

Bilden är tagen från google orkade inte kolla upp några andra xd


  




Här är en bild på mej i min naturliga hårfärg (:

Ful bild jag vet <3


  

Av Ella Olofsson - 18 augusti 2010 00:30

Tja , 

Har typ vart i almvik hela helgen tills idag så har inte haft tillgång te internet men har typ sovit hos mikaela eller vi har typ sovit i stugan själva vatt uppe på vinden oh massa :D 

Har även vart och badat och träffat albin och Jocke (: <3

Men finns typ inget att göra så orkar jag inte skriva mer pusshej <33

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards