ellasliv

Alla inlägg under augusti 2010

(:

Av Ella Olofsson - 13 augusti 2010 21:44

Tja bloggen vaknade runt 12 idag

 (:

Har vart i  almvik idag och badat med mikaela inte världens roligaste men men (: <3

Senare vart det att träffa alice <3

Jag vet typ inte vad jag ska skriva om men iaf igår träffade jag nathalie och alice vi typ gjorde bort oss inför halva lysingsbadet för nathalie typ skrek juliette hela tiden bara för att hon är där haha xd <3

Alla typ glodde på oss (:

Men finns typ inget att skriva om så bloggaar senare §



 NORSK KAK  

Haha va bara tvungen xd

nathalie skrek så hela tiden igår xd

Av Ella Olofsson - 12 augusti 2010 15:45

Tja sitter här och dampar med alice :D



  

  

Av Ella Olofsson - 12 augusti 2010 11:05

Haha Asgarva när jag såg den xd (:


Av Ella Olofsson - 11 augusti 2010 23:48

 

BIKBOK   BIKBOK      

Känner att jag ligger lite efter i modet men jag har ju min egen stil och den trivs jag med (:

Men känner att jag måste ha nya kläder snart !

Har typ bara sommarkläder just nu och sommaren är typ över och hösten närmar sig så måste köpa höst kläder (:

Är det bara jag som har min egna stil o typ inte följer modet xd 

:/

Av Ella Olofsson - 11 augusti 2010 12:08

Det är ju bah 12 dagar kvar  av sommarlovet    

Det har gått alldeles för snabbt !

Det borde ha vart längre tycker jag allt :/ 

Men men, Det har trots allt varit ett trevligt sommarlov men jag känner att jag kunnat ha hittat på lite mer!

Men som sakt det, det hade gärna fått vara längre !    


  Peace    

Av Ella Olofsson - 10 augusti 2010 22:34

hej hej, jag är lite småstörd haha, bloggen ryker och dyker sedan upp igen.

Men ja kan faktiskt inte bestämma mig om jag vill blogga eller inte ?

Finns typ aldrig något att skriva om och när jag väl skriver något blir det fel och folk klagar.

Har funderat lite på att ta bort bloggen och skaffa en ny det är typ endån ingen som kollar på den här så det skulle väll inte göra så mycket.


  

(:

Av Ella Olofsson - 10 augusti 2010 10:34

  

  

  

  

  

Av Ella Olofsson - 9 augusti 2010 22:42

Vad vill du säga när allting är sakt?

Vad vill du känna när någon tagit din makt?

Vem vill du spela när du lagt alla kort ?

Hur vill du leva när tiden går för fort?

Hur ska du veta när ingen lärt dig hur?

Hur ska jag våga chansa du som aldrig haft någon tur?

Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd?

Hur högt ska jag skriva varje gång jag vill bli hörd ?

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards