ellasliv

Alla inlägg under augusti 2011

mh

Av Ella Olofsson - 3 augusti 2011 03:16

japp, dagen var ju såhääääär bra.. nat. ha    ha men först varte att dra te almviksbadet en stund kom hem vid typ 4 sen drog jag o mötta nathalie o nadia vid coop och vi drog oss upp te speedwayen :)

Efter det typ träffa vi robert den LÅNGA haha ne skoja men han är jävligt lång men aa vi gjorde typ inte så mycket men aa nu sitter jag o nadia här o typ dör haha aa vi dör för det hände en sak :d haha asg!

men nu ska jag dra så får vi se vad nadia hitta på pusshej !



 

Av Ella Olofsson - 2 augusti 2011 01:17

mötte nathalie direkt efter att jag kommit hem från almvik, då vi även gick runt o dampa o sedan mötte robert som är typ 2 meter jag svär haha ne men endån..

vi hade iaf det rätt kul. men nathalie var tvungen att dra efter en stund eftersom hon typ behövde skita eller vafan det var haha gulligt. så robert skulle följa mej te norra där jag skulle möta amnad o ngr men när vi typ kommit en bit så orkar inte jag gå längre så vi är tvungna att vända så är robert så gullig o följer mej nästan ända hem han är bara för snäll asså! Tack :) 

skulle inte hittat hem annars hehe.. men nu ska jag snart gå o lägga mej eftersom jag ska upp tidigt imorgon bitte och senare på kvällen blire speedway men någon gullig människa :D <3 hare fnt

Av Ella Olofsson - 1 augusti 2011 16:43

Vafan är det för fel på solen ? 

var i almvik idag och badade sjukt varmt i vattnen men badade inte mer en 1 gång hade inte lust med det, ville ju bli brun men ne istället blir man grön hur fan kan man bli det asså det är ju sjukt hatar verkligen solen man ser alla andra ha fin färg och så blir man sådär avis ni vet och sen är man värsta blekfisen själv.. dumma sol haha ne ska inte skylle på den nu fast de är faktiskt ngt fel på den men aa brukar ju sova te4 kan ju vara därför jag är en liten blekfis.. 

men ska sätta på en bra film nu tror det blir fjorton suger som jag inte sätt på ett bra tag men hare bra!

juste glömde säga att det var prick ett år sen den värsta i hela mitt liv hände .. :/ 


bild från almvik när jag o nadia var o tälta med kompisar ute i almvik.. 

och nej bilden är INTE redigerad!.


 

Av Ella Olofsson - 1 augusti 2011 00:50

hej, dagen tillbringades tillsammans med bästavän och älsklingen!

gjorde typ inte så mycket låg i sängen o myste o kollade film, sen kom även alice som jag sakat hur mycket som helst fast hon var bara med en stund. men aa timmie var tvungen att dra vid kvart i tio så vi väntade på bussen typ. Och sen klommer en tjej springandes över gatan och jagsåg fan inte vem de va förens timmie ba vem fan är de där så ser jag att det är självaste amanda som är hur jävla saknad som helst!

blir att träffa henne imorn om jag inte ska te almvik och sova där till på tisdagen, då även nadia kommer hem från öland. sen på fredag taggar jag o nadia GRÖNALUND och stockholm :D <3

men ska dra hörs!


~jag kommer aldrig lämna dig vad som en händer TimmieBerglund~


    

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards