ellasliv

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Ella Olofsson - 29 augusti 2011 22:23

bild sen tisdags innan speedwayen i målilla.

______________________________________________________________


- min naturliga hårfärg är egentligen mörkblond/guldbrun

- jag är rädd för hundar

- det värsta jag vet är när folk man verkligen litar på går bakom ryggen på en och ljuger/sviker.

- jag har inget bra självförtroende när det gäller utseéndet.

- jag vart av med min oskuld när jag var 13.

- jag rökte första gången när jag var runt 10/11.

- jag hatar när folk säger att jag är smal när jag själv inte tycker det.

- jag har ett mål att inte äta "godis" men det går inte speciellt bra.

- jag grät senast för några minuter sedan.

- jag har en jobbig period just nu och kan bli sårad för minsta lilla.

- jag har bara varit riktigt kär 1 gång och det var "sommaren 2010" och jag kan tänka tbx på tiden och börja gråta även fast det gått mer en ett år.

- jag älskar deppmusik!

- jag ångrar att jag strula med en kille när jag var full.

- min familj och vänner betyder mest av allt!

- ibland önskar jag att jag var någon annan långt här ifrån då jag bara vill glömma saker som hänt.

Av Ella Olofsson - 29 augusti 2011 16:26

Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 fakta om dig själv.
Dag 02 - Meningen bakom ditt blogg namn.
Dag 03 - en bild av dig och dina vänner.
Dag 04 - en vana som du önskar att du inte har.
Dag 05 - en bild av en plats du varit på.
Dag 06 - Favorit superhjälten och varför.
Dag 07 - en bild på någon / något som har gjort en stor inverkan i ditt liv.
Dag 08 - Mål på kort sikt för denna månad och varför.
Dag 09 - Något du är stolt över de senaste dagarna.
Dag 10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, sur, förbannad.
Dag 11 - En annan bild av dig och dina vänner.
Dag 12 - Varför började du blogga?
Dag 13 - en bild på ditt/dina husdjur om du har.
Dag 14 - en bild på dig och någon från din familj.
Dag 15 - Sätt din iPod på shuffle: Första 10 låtar som spelar.
Dag 16 - En annan bild av dig själv.
Dag 17 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför.
Dag 18 - Planer / drömmar / mål du har.
Dag 19 - smeknamn du har, varför har du dem.
Dag 20 - Någon du ser dig vara gift / vara med i framtiden.
Dag 21 - en bild av något som gör dig glad.
Dag 22 - Vad gör dig annorlunda än alla andra.
Dag 23 - Något du längtar efter mycket.
Dag 24 - En låttext du gillar.
Dag 25 - vad jag skulle hitta i väskan.
Dag 26 - Din favorit tid på året.
Dag 27 - Varför gör du denna 30 dagars utmaning.
Dag 28 - en bild på dig förra året och nu, hur har du förändrats sedan dess?
Dag 29 - Vad har du lärt dig de senaste halvåret.
Dag 30 - din favoritlåt.

Av Ella Olofsson - 29 augusti 2011 15:55

 

Skolan har vart helt fucket up och snart ska jag bara käka o sen dra och träffa beccis blir även att sola lite senare med nathalie osv, men är fett sur nu så bloggar senare om jag känner fört  

_________________________________________________________________


Jah har en känsla av att det kan ta slut när som ... 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards