ellasliv

Direktlänk till inlägg 31 juli 2011

Du kommer föralltid vara min bästavän NadiaHamn!

Av Ella Olofsson - 31 juli 2011 00:59

Jag vill bara att du ska veta hur jävla underbar du är bebis, du har förendrat mitt liv, och det är jag sjukt glad över vi har inte kännt varann länge alls med vi har bildat sjukt många och fina minnen tillsammans vi har både gjort bra och dåliga saker ihop. och vissa saker kommer jag aldrig ens glömma thats it liksom, med dig kan jag vara mig själv bästavän jag vågar stå för den jag är med dig kan jag göra saker jag aldrig skulle kunna göra för någon annan för jag skämms inte?

Det finns stunder då vi bråkar då ljusa dagar blir till mörka men vi blir alltid sams så snabbt. Det finns dagar då vi bara kan sitta och garva åt precis ingenting bara sitter där och typ dör av garv får magkramp och knappt kan röra oss. Jag fattar inte att en människa som du kan betyda så mycket för om du skulle ta tabletter skulle jag ta precis lika många för utan dig går det inte att leva och jag är seriös det är till dig jag vänder mej när jag mår som värst det är till dig jag ringer när jag behöver hjälp för jag vet att du alltid finns där för mig och lyssnar på mig. Jag vet att du finns där för mig och stöttar mig till 100% !

Du är världens bästa jag svär finns ingen bättre en dig.

jag skulle inte lämna dig för alla pengar i världen för du betyder mer en det vi klarar allt tillsammans precis allt vi kämpar tillsammans!

du är en äkta vän en sådan vän alla borde ha. Jag har den turen och fick dej, jag hade den turen att bli just din vän din bästavän. 

Vi två har hatat varann vi verkligen hatade varann när vi var mindre vi gick och snackade skit om varann men jag fattar inte att allt kan ändras så fort från att ha hatat dej mest av allt till att jag älskar dej mest av allt, det är helt jävla sjukt men är endå så sjukt glad över att vi började snacka!

Man kan inte beskriva dig med ord det bara går inte du är bara för jävla fin unge. Om du lämnar mig jag lovar jag skulle falla till botten och stanna där förevigt aldrig mer återvända. För utan dej nej jag kan inte se mig själv, alla vet att det är du och jag som ska hålla ihop det är du som ska vara min bästavän ingen annan och det kommer du föralltid att vara och om inte så kommer du vara det innest inne. Minnena med dig kommer alltid stanna hos mig det är minnen jag aldrig kommer glömma. Under så kort tid har vi skaffat så många fina minnen och det blir mer jag lovar!

Jag kommer alltid finnas för dig och du kan lita på mej till 100 % 

Jag älskar dig NadiaHamn glöm inte det!


Det kommer föralltid vara vi ! 

EllaOlofsson HJÄRTA NadiaHamn  


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella Olofsson - 13 november 2011 23:05


hejhej, hade tråkig så tänkte blogga ett snabbt inlägg på gammla bloggen eftersom jag fortfande har statistik på denna, men kolla gärna in min nys blogg heiidoo!  http://ellaaolofsson.blogg.se   ...

Av Ella Olofsson - 21 september 2011 22:36

..    www.ellaaolofsson.blogg.se    men kommer väll hända att jag skriver här ngn gåg ibland.. ...

Av Ella Olofsson - 20 september 2011 17:54

dagen har vart grym haft elevensval med thilda o ida. Mycket garv om man säger så blir även speedway med dom brudarna o så även Elin   kommer bli fett kul, men nu ska jag dra pusspuss.    ...

Av Ella Olofsson - 19 september 2011 14:42


Lyckad dag ute på kanotklubben, paddling är verkligen kul, men ah iaf var ju även ngr som välte o såklart så var ju allt mitt fel.. alltid jag som gör så ngt händer heh.. men de va iaf kul dog ju typ av garv så jag var nära på att åka i själv   ...

Av Ella Olofsson - 18 september 2011 17:58


.. jag ville aldrig att det skulle ta slut.  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards