ellasliv

Alla inlägg under juli 2011

Av Ella Olofsson - 9 juli 2011 17:40



du är så jävla underbar älskling.

utan dej vet jag inte vad jag skulle göra de är du som får mej att le, jag älskar att vara i din närhet och det pirrar i magen varje gång jag ser dej!

Vad skulle jag göra utan dej är så himla glad att det vart vi två igen för utan dej vet jag inte vad jag skulle göra.

Du o jag det är så det ska va tack för att du finns Baby!

Jag älskar dig! ;*

Av Ella Olofsson - 9 juli 2011 17:37

Tja tror inte jag kommer vara så social på bloggen under helgen blir att dra ut te stugan i almvik o övernatta där fårse när jag kommer hem de är inget bestämt ännu men finns ju alltid på mobilen de är bara att messa 0705532869 :)

hare bra för det ska jag ha :d

tog bara ngn random bild.. saknar tiderna! 

 

Av Ella Olofsson - 8 juli 2011 18:14

Tja nu drar jag o badar vid lysingsbadet igen fast den här gången med ricke och gurkan hare bra :d <3

HAH

Av Ella Olofsson - 7 juli 2011 23:35

 

tja dagen tillbringades med amanda o becca vi typ drog o badade osv :)

Imorgon blire att träffa Timmie en stund elelr ngt annars blire väll att dra o bada med någon:D 

Men aa skriver mer imorgon hare bäst :D <3


Av Ella Olofsson - 6 juli 2011 22:24

Tja sitter hemma hos amanda med rebecca och henne och kollar på någon film och tjockar i oss en massa chiklad o chips men aa becca är ju lite klantig av sig o sätter sig i chokladen haha sötis asså. men iaf ska se klart filmen men aa älskar mina små tjejer hare gött :)

Av Ella Olofsson - 6 juli 2011 13:54

Fyfan vilken krach de va på speedwayen igår stackars Viktor Bergström från Vargarna i vit hjälm på klippen nedanför Ambulans o allt kom men iaf Västervik vann med 49-41 Grymt! :D


http://svtplay.se/v/2472432/otack_krasch_nar_vastervik_tog_emot_vargarna



Ulriks Röst hans utseénde fyfan så jävla bra! 

Av Ella Olofsson - 5 juli 2011 17:58

Drar mej snart till speedwayen med Ida o Zanna Västervik kommer la vinna, Hare BÄST !


Justin är underbart fin ! 

     

Av Ella Olofsson - 4 juli 2011 10:48

hej idag blir det Lollo häng, hon tar bussn in till stan vid halv tolv så ska börja fixa mig snart eftersom ja ska möta henne vid busshållsplatsen senare blir det även att möta jonte o cevin tror jag :)

ska bara vänta på att jonte loggar in på fb så jag kan fråga. men vet inte vad jag ska skriva mer på bloggen så tar nog en blogg paus i några dar men kanske blir ett o annat inlägg nån gång ibland så är det ju alltid. men hare bra hejdå   

|

|

V   du är finast Louise ! <3

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards