ellasliv

Alla inlägg under mars 2011

Av Ella Olofsson - 20 mars 2011 21:16

Hejsan alla kom nyss hem efter en sjukt kul dag hos louise :)

vi har nt gjort så mycket typ förutom att typ garva sönder totalt haha har värsta cepe när ja är med henne:) <3

haha hamster hamster vi ringer till greta stina :d 

Blir Louise imorgon med och kanske några fler :)

kommer bli kul som vanligt fan :)

men nu ska jag kolla klart på ngn film på tv så vi hörs fan pusshej <3

Av Ella Olofsson - 20 mars 2011 15:26

Tjoo bre ;d

Sitter här hos louise muppissh hon typ ramlade ut ur fönster nyss ;s 

haha §

men ah vi ska typ göra ngt, skulle typ te gunnebo men lollo fick inte -.-

men nu ska louise hoppa ut ur fönster igen ;s hhahah sötis :)

Men aja hejddåååååååå <3

Av Ella Olofsson - 20 mars 2011 13:38

Hej alla fina   

Drar mig snart ut till bästavän i verkeväck när pappa kollat klart på skidor xd

Blir väll lika mycket damp om igår xd

hahah men aja ska typ fixa klart det sista nu och sen darar jag väll, skriver mer ikväll och berättar om dagen pusshej (:

Gillar typ inte Justin längre men var bara tvungen att lägga upp den här vidion eftersom han var så sjukt bra/gullig ! <3

Av Ella Olofsson - 19 mars 2011 21:38

Kom nyss hem efter en hel grym dag med Bästavän <3

Sjukt mycket skratt och damp kan man ju säga :d

kanske blir henne imorgon med (y 

älskar dig gmn <3


kommer även ett klipp från när ulrik sjunger Boys don´t cry live i stockholm idag :)

(dock nt jag som filmat)

Av Ella Olofsson - 19 mars 2011 16:51

HAHAH, jag och Louise har Cepeeeeeeeeeeeeee...... (L)

vi är bättre en bäst? :) // Louise :D

bjuder på bilder sen bodaborg (yy

haha vi var seriöst uppe hela natten ;o

haha kommer fan ihåg första bilden då markus slängde sig imellan mig o micke haha xd


  

                                                   

pallar nt lägga upp fler men finns massor fler (y

Av Ella Olofsson - 19 mars 2011 11:00

Tja bloggen hann inte blogga igår eftersom jag var så jävla trött o innan träffade jag ju amanda becca och elin (:

Vi gjorde väll inte så mycket drog till affären och lite. kanske ska träffa dom idag med i think men då kanske zanna ska vara med också (:

ska snart hoppa in i duschen och fixa mig har inte orkat göra något en haha (:

Typ läst ut en bok för första gången helt sjukt..   

men vi hörs senare   

  

..

Av Ella Olofsson - 17 mars 2011 21:04

älskar låten ;d

men hatar att han ska rikta in sig på folk -.-


Av Ella Olofsson - 17 mars 2011 16:50

tja töntar görs ? (:

Hah e skoja ;d 

Jag o louise sitter och käkar russin ;d haha ne bara skoja men hon lär ju snart göra det (;

Men jag vill kolla film men ne de vill nt louise -.- hon måste alltid bestämma asså xd

hon lyssnar på fredagsmys på spotify haha så söt (y 

men nu ska vi göra ngt pussheeej <3

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards