ellasliv

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Ella Olofsson - 14 mars 2011 21:44




Emilio :)


* Vad tycker du om mig helt ärligt?
* bästavän? :)
* 3 bloggar du följer? (:
* vilken tjej är sötast i din klass?
* Vilken kille är sötast i din klass ?

Svar:

* ehm, vi va typ as bra kompisar men det slutade med att vi inte är kompisar alls. så jag ven vad jag ska säga ?

* Louise (:

loolllo.bloggplatsen.se . rebeccafalks.blogg.se . emmathorslund.blogg.se

* hehe Lousie tror jag (:

* ehm, vene ? Kevin kanske :)

_________________________


sara willsen


när ska man börja använda bh?

Svar: när man börjar få bröst kanske ? ;s 

___________________________ 

Natatsha


yow browden i´m natatsha I hate music, do you hat music? YEAH YOU DO >: )

Svar: haha nej jag hatar nt musik ? xd

__________________________



marianne

hej vilket datum fyller du år?

Svar: 22 augusti :)

________________________

  joakmin

hej, vad är din hårfärv nu?

Svar: typ mörk brunt 

_______________________

 

Okkeboii

Tjena Bellabus! Vad ska jag ha för hårfärg, svart lr blondt? /Okkeboii ;-)<3


Svar: Blont tror ja, vet ju nt riktigt hur du ser ut men ah blont (:

______________________

 

Tilde

heii, asså min kille augustus gillar att bada, men asså ska man ha bekini eller baddräkt? Har grymt svårt o bästämma mig.. Vad är snyggast & vad använder du?:)<3 tacksam för svar.

Svar: haha bikini ? 

_____________________

michael

tjo ah ah ah ah ah heting ärdu oskuld? ah ah ah

Svar: Öhm ;s Konstig ? xd

_____________________

 

Pellepung

jag undrar vilken favvo färg du har? ;)

Svar: Just nu är de grön o lila ;d

______________________

 

emilio

hellow, varför är du alltid så söt? :)<3

Svar: Går nt att svara på efetrsom jag nt är söt :)

______________________

Anna

hejj, har du några husdjur? isåfall vad?

Svar: nej det har jag inte 

_____________________

Janos

 

tjenna mittenbena jag ondrar vilket land po kartan då kommer ifrån?????????

Svar: Sverige ?

_______________________

Carlphilip

Lördag 12 mars 20:28

Jo, goddag. Hoppas inte att min fråga är till besvär? Jag undrar om du sminkar dig varje dag? Blir inte det hemskt mycket finnar & ansikts problem?

Svar: haha ja jag sminkar mig varje dag eller oftast iaf, och nej de blir nt mycket ansikts besvär eller vad man säger ?

_______________________

malin u

är det sant tt du kännde juliette en gång? gillar din blogg btw ! ':)!!

Svar: Kände o kände vi har ju träffats o så, fast vi snackar nt eller ngt sånt längre :)

Och tack (:

_______________________

 

Kimmy ;P

Tjobree! Whats up? Jag undrar om du har mer än en lampa tänd när du sover? ;)<3

Svar: har ingen lampa tänd alls när jag sover (y

_____________________

 

Maja

Hej, jo jag undrar om du har pojkvän? :)

Svar: Nej det har jag nt, inte just nu iaf :)

____________________________

 

Emilio(;

vad har du på dej? :)<3

Svar: haha kläder ?

_________________________

 

asdlka

visst är du o louise bäst ? :D

Svar: haha nej vi är bättre en bäst :)

_________________________

 

Louise (: §

kan inte du äta din russin hemma hos mig istället ? ;) <3

Svar: haha lite sen fråga kanske men haha jag gillar nt ens russin xd <3

http://loolllo.bloggplatsen.se

__________________________

Ebba

Vem är din varforit kändis :) ?

Svar: Just nu är det Ulrik Munther Och Justin Bieber såklart !:)

________________________

Rebecca =)

hej, har tråkigt och såg att de va frågestund på din blogg så ah!:D
när och vem var din första kyss?:)

SVar: jag var ganska liten när jag fick min första kyss så jag minns inte vem de var :) Heh..

________________________

Alice Johansson :)

Fredag 11 mars 14:51

Vad tycker du ärligt om mig :)

SVar: Jag tycker du är en underbar person som jag är sjukt glad att jag lärde känna jag älskar dig :) <3

_________________________

Anonym

Vfr e du så söt? (:

Svar: haha är inte precis söt men annars är de väll bara ngt man föds med :)

_________________________

Bajssssss

Vem gillar du nu?

Svar: Gillar ingen speciell just nu eller iaf ingen vi behöver nämna (:

______________________

Det var alla frågor hoppas ni vart nöjda med svaren ni fick (Y












Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards