ellasliv

Alla inlägg under september 2011

Av Ella Olofsson - 15 september 2011 09:33

Tja sitter nu i skolan och har fördjupning hur trist som helst o jag vet inte ens när vi slutar o jag sitter inlåst i ett rum med zanna som sitter o kör minnes lek hur kul är det liksom ? haha..

men igår vart det att träffa nadia adrian och sen typ 6 pers till jag inte kan namnen på efter att jag kommit hem från norrköping där det vart en massa nya saker i garderoben gött  

Idag blire att träffa nadia o kanske några fler, eftersom jennifer o thilda inte kunde va..

men hare gött nu skriver senare ikväll pusshej bitches   

Gammal bild sen sjuan då jag var mörkhårig..

   

Av Ella Olofsson - 14 september 2011 09:34

Drar mej till norrköping nu för att se om det finns några kläder hare bra puss.

 

Av Ella Olofsson - 12 september 2011 22:11

dagen var väll sådär, gick hem vif typ 12 eftersom jag verkligen inte mådde bra hade typ as ont i magen osv.

senare drog jag te nadia där vi fixade lite grejor o sen gick o mötte nathalie eftersom jag mådde som vanlgt sen igen.. senare träffade vi ricke adrian o mus? men nadia o nattis drog efter en stund fråga mej inte varför så jag va med dom ist, gjorde typ inte ett piss jao, träffade även gurkan o axel en stund på kvällen roligt bre. alltid samma gammla humor  

men hejdå.

     


Av Ella Olofsson - 11 september 2011 21:41

kom nyss hem efter en helgrym dag tsm med de bästa nathalie falkanal, ricke o adriiaann..

mycket garv o mycket damp kan de bli mycket bättre ? svar nej HAHA blir även dom imorn också .

O ni som tycker jag är dålig på att blogga? de här är till er  

träffade även jennifer en stund förut adrian o hon skulle typ snacka höll ju typ på att dö av garv.. men de visade jag inte kaxig i telefon men irl blir hon bara rädd o vill där ifrån hihi stackarn jag är inte farlig..  jag är en superhjärte. 

haha men herrugud vad håller jag på med sitter ju typ o garvar för mig själv.. damp man har asså, adrian, nattis o ricke har väll smittat mej  

men hejjddåå bitches nu ska jag -->   


 

Av Ella Olofsson - 8 september 2011 22:20

 

Av Ella Olofsson - 8 september 2011 22:08

funkisbrudarna haha, dagen tillbringades med funkisbrudarna ( nadia & lojjs)vi gick typ i funkis i skolan osv fett skönt att ha sån på sig även fast de ser ut som en pyamas som alla säger (Y)

vi tog även en massa bilder på hemkunskapen jag o lojjs men lägger nog inte upp alla blir bara pinsamt då haha men aa nadia sover här inatt. så hare gött byee..


Ni i klassen är bara för söta asså ;) 

   ella & nils :)


   Ella & lojjs "boven"

   

Ella gurra o Ida :)


  Gurra, Nild kevin ella ;)

     

Ella :)


   Pierre, arvid gurraaa o nils :)   Kevin, ella o arvid :)   Pierre, arvid, nild ella :)


Jonte, ella, nils, lojjs o pierre :)

    

lojjss :)




Ellaaaooo


 

Ellaaaoooo


Bellellao på youtube ;)  

    NADIA & ELLAAAAA ;D

Av Ella Olofsson - 7 september 2011 21:01

Vetifan varför jag skriver dehär men tycker det kan vara bra om alla får veta så dom slipper fråga. 

Jag har en ganska jobbig period just nu och kan bli ledsen för minsta lilla och det tycker jag är sjukt jobbigt.

& juste tycker även att alla har blivit rätt omogna på sista tiden kan verkligen inte lita på ngn längre.

Den jag älskade mest "timmie" lämnade mig och sa upp vännskapen, de förstörde mej ju helt eftersom jag verkligen ville ha han som vän och inte bara låta se han försvinna, och sen kanske vänta ngt halv år innan vi får up kontakten igen de kan till o med få mej att börja gråta i skolan..¨Han lovade till o med mej att aldrig lämna mej vad som en hände även om det tog slut han lovade att alltid finnas där för mej men istället låter han mej stå där ensam kvar han ville tydligen se mej falla till botten.

även mina närmasta vänner ljuger för mig o går bakom ryggen o vågar inte stå för vad som säger/tycker, vilket också gör mej jävligt förbannad!

Ni behöver verkligen inte ta åt er men säger bara som jag tycker o säger inte heller vilka jag menar hur mycket ni en kommer tjata. 

men aa nu vet alla hur jag känner o tycker och de känns rätt så bra att ha fått skriva av sig.

______________________________________________________________


Jag älskar dej timmie glömmer aldrig våra fina & mysiga stunder tillsammans dom kommer alltid ha stor betydelse i mitt liv.. Kommer sakna dej!


       
 


   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

hur många sms skickar du per dag ?
 0 st
 1-5 st
 5-20 st
 20-40 st
 40-100 st
 mer en 100 st

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gätbok

.


Ovido - Quiz & Flashcards